O kur rytoj?: Nuo Los Andželo gatvių iki Holivudo žvaigždžių

Kelionės po Ameriką – tarsi nauji dienoraščio puslapiai, kuriuose kiekvienas nukelia į vis kitokį kraštą su savitais vaizdais ir patyrimais. Kiekviena valstija yra panaši ir tuo pačiu labai skirtinga.

Man kelionė į Ameriką antroji, todėl ši šalis man dar nauja ir smalsiai įdomi. Prieš metus aplankiau Floridą, o šiais metais Kaliforniją. Dar nenusileidus į Los Andželo LAX oro uostą, pro lėktuvo langą jau iškart matėsi ryškus kontrastas tarp Europos ir Amerikos - čia viskas kitaip.

Atvykimas į Los Andželą pradžiugino ir nuliūdino vienu metu. Pirmasis įspūdis važiuojant link išsinuomotų apartamentų kiek sukretė dėl gausybės šiukšlių, netvarkos ir tiesiog ant šaligatvio pastatytose palapinėse gyvenančių benamių.

Labai patiko plačios gatvės, kuriomis važiuoti dideliu nuomotu amerikietišku automobiliu buvo tiesiog fantastika. Širdyje tvirtai žinojau, kad laukia daug nuotykių ir gražių akimirkų, nepaisant laiko skirtumo ir po ilgos kelionės kankinančio nuovargio.

Įsikūrę apartamentuose dar neskubėjome ilsėtis. Pirmasis žingsnis – pasivaikščiojimas Los Andželo centre, kur akis traukia įmantrūs dangoraižiai, ypač žavingi sutemus. Iškart jautėsi vietinių žmonių laisvumas, apranga, mandagumas. Mano akims trūko žalumos, augalijos, bet tą kompensavo Los Andželo priemiesčių rajonai, apie kuriuos papasakosiu vėliau.

Mes apsistojome viename iš miesto centre esančių dangoraižių, trisdešimtame aukšte įsikūrusiuose apartamentuose. Šio dangoraižio gyventojai bei svečiai, turi galimybę naudotis terasomis ant stogo, kurių čia buvo net kelios.

Ant stogo taip taip pat yra ir baseinas, džiakuzi, pirtis (su langeliu į miestą), sporto salė, grilius bei puiki erdvė vakarojimui (prabangi svetainė su virtuvės įranga).

Apartamentuose turėjome viską, ko galėjo reikėti (patalai, virtuvės technika, įrankiai, skalbimo mašina bei džiovyklė). Vakare pro apartamentų langus atsivėrė užburiantys vaizdai į naktinį Los Andželą.

Kitą rytą atsikėlėme itin anksti, vis dėl to 9 valandų laiko skirtumo taip paprastai organizmui neperjungsi. Vos prašvitus skubėjome į lankytinas vietas, kurias jau iš anksto buvome nusimatę.

Pirmoji vieta, kurią planavome aplankyti, yra Holivudo šlovės alėja. Anksčiau galvojau, kad tai išskirtinė vieta, bet jau prieš kelionę sužinojau, kad tai neypatinga lankytina vieta. Taip ir buvo, nes žvaigždės sudėtos tiesiog ant miesto šaligatvio, kuris nėra labai švarus, čia vyksta prekyba ir miega benamiai.

Nepaisant visko buvo smagu rasti tarp daugiau nei 2400 žvaigždžių man žinomų garsių žmonių žvaigždes. Holivudo šlovės alėja tęsiasi daugiau nei 2 km! Žvaigždėse įamžinti asmenybių, aktorių, muzikantų, režisierių, prodiuserių, taip pat miuziklų ir teatro grupių ar fiktyvių personažų vardai.

Maloniai nustebino, kad tarp šou pasaulio žvaigždžių buvo ir visi trys Apollo 11 misijos astronautai. Nuo pernykščio apsilankymo Floridos valstijoje esančiame NASA muziejuje, šie vyrai man labai gerai įsiminė.

Aplankėme ir toje pačioje žvaigždžių alėjoje įsikūrusį Dolby teatrą, kuriame kasmet įteikiami „Oskarai“. Jautėsi didybė, ypač lipant plačiais laiptais, kuriais į „Oskarų“ teikimo ceremoniją žengia pasaulinio lygio Holivudo žvaigždės.

Tą pačią dieną dar nuvykome prie Holivudo užrašo esančio Los Andželo kalvose. Vedami navigacijos nuvykome į aikštelė ganėtinai toli nuo pačio užrašo.

Šioje vietoje matyt nepakankamai atlikome namų darbus ir iš anksto nepasidomėjome kur būtų tinkamiausia vieta stebėti bei fotografuotis prie legendinio Holivudo užrašo. Nepaisant nevisai tinkamos stebėjimo vietos, mums vis tiek pavyko „nušauti du zuikius vienu šūviu“ - stebėjimo aikštelė buvo visai netoli Grifito observatorijos.

Ji gausiai lankoma turistų, čia antrojo pasaulinio karo metais karo pilotai buvo mokomi astro navigacijos, čia treniravosi ir Apollo programos astronautai, tačiau daugumai ši observatorija tikriausiai bus pažįstama iš Adele One Nigh Only koncerto. Nuo observatorijos kalvos atsiveria ir nuostabus vaizdas į Los Andželą.

Toks yra Los Andželas „O kur rytoj?“ akimis: miestas, kuris niekada nesustoja, niekada nemiega, bet visada suteikia galimybę atrasti ir išmokti ką nors naujo. Tai tik pirma diena Kalifornijoje - kelionė tęsiasi toliau. Kviečiame apsilankyti „O kur rytoj?“ Facebook paskyroje ir kartu atrasti kelionių džiaugsmą.