Pokalbio dėl darbo metu vadovas naudoja „druskos ir pipirų“ testą, kad įvertintų asmenį: ką jis daro
Tokia istorija britų forume „Reddit“ pasidalijo buvęs vienos didelės įmonės darbuotoja.
Jos viršininkas mėgo planuoti pokalbį per pietus, kad patikrintų žmogaus charakterį, atlikdamas „druskos ir pipirų“ testą.
Testo esmė buvo tokia:
„Jis priimdavo sprendimą remdamasis vienu dalyku - ar asmuo, su kuriuo imdavo pokalbį, paragavo maisto, prieš griebdamasis druskos, pipirų, aštraus padažo ir t. t.“.
Buvo teigiama, kad jei kandidatas į darbo vietą neparagavo patiekalo prieš ką nors į jį įdėdamas - jo pokalbis galėjo būti laikomas nesėkmingu.
Tokio mąstymo žmogui viršininkas niekada nepasakytų „taip“.
Ir nors buvę įmonės darbuotojai nebuvo 100 proc. tikri, kodėl jų buvęs viršininkas tiek daug dėmesio skyrė „druskos ir pipirų“ testui, jie prasitarė, kad taip buvo tikrinami kandidatų analitiniai gebėjimai.
Tai yra, kai žmogus ką nors nusprendžia prieš tai neįvertinęs situacijos, anot jų buvusio viršininko, buvo bloga savybė.
Be to, atrodo, kad nemažai vadovų griebiasi tokio testavimo.
Ladbible rašo, kad panašų metodą - „puodelio testą“ - taikė ir buvęs Australijos bendrovės vadovas Trentas Innesas.
Jis teigė, kad tokiu būdu per pokalbį dėl darbo sužinodavo viską, ką reikėdavo žinoti apie žmogų.
Visų pirma prieš pokalbį jis pasiūlydavo išgerti, o pokalbio pabaigoje pastebėdavo, ar kandidatas tuščią puodelį nuneš į virtuvę.
Taip jis tikrino asmens požiūrį į kitus, teigdamas:
„Jūs galite tobulinti savo įgūdžius, įgyti žinių ir patirties, bet iš tikrųjų viskas priklauso nuo jūsų požiūrio“.
Rašyti komentarą