„Rimi“ pradėjo bandyti elektronines kainų etiketes

„Rimi“ pradėjo bandyti elektronines kainų etiketes

„Rimi“ pradėjo elektroninių kainų etikečių bandomąjį projektą, Eltai pranešė „Rimi Lietuva“ viešųjų ryšių vadovė Giedrė Buivydienė.

Elektroninės kainų etiketės - tai elektroninio prekių kainų atvaizdavimo technologija. Elektroninėje etiketėje informacija bus atvaizduojama trimis spalvomis.

„Šios technologijos privalumai - kainų tikslumas, informacija apie kainas dar aiškiau ir patogiau pateikiama pirkėjui, palengvinamas kasdienis darbas mūsų darbuotojams, tausojama gamta - nebereikia etikečių spausdinti, todėl taupomas popierius ir galiausiai nukertama mažiau medžių“, - Eltai teigė G. Buivydienė.

Ši technologinė naujovė jau išbandoma parduotuvėje „Rimi Mylia“ Kedrų gatvėje Vilniuje vaisių ir daržovių bei kosmetikos skyriuose.

Raktažodžiai

Rašyti komentarą

Plain text

  • HTML žymės neleidžiamos.
  • Linijos ir paragrafai atskiriami automatiškai
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
Sidebar placeholder