Transportininkai aiškina, kad išimtis buvo padaryta tik toms transporto priemonėms, kurios dar šiemet bus išleistos į užtarnautą poilsį.
Pasak VšĮ "Klaipėdos keleivinis transportas" direktoriaus Gintaro Neniškio, šiuo metu uostamiesčio gatvėmis nuolat kursuoja apie 140 autobusų. Iš jų 11 vis dar yra nenudažyti mėlynai. 8 "išsišokėliai" priklauso Klaipėdos autobusų parkui (KAP), du - "Pajūrio autobusams", vienas - "Gintariniam vairui". Pastaroji bendrovė tik visai neseniai pagaliau atsisveikino su vienu geltonu autobusu.
"Savivaldybės administracijos direktoriaus įsakymu išimtis buvo sudaryta tiems autobusams, kurie turi būti dar šiemet nurašyti. Aišku, į akį jie dabar krenta, tačiau, kita vertus, vėliausiai nuo sausio mieste važinės dar 11 naujesnių autobusų, kurie jau turės būti mėlyni", - sakė G. Neniškis.
3. Privatūs vežėjai iki metų galo turi atsisakyti trijų senų autobusų. Visai neseniai dar kursavo ir toks ketvirtasis - geltonas, "papuoštas" reklamomis. Martyno VAINORIAUS nuotr.
Pagal sutarčių sąlygas, mieste gali kursuoti ne senesni kaip 21 metų amžiaus trumpi autobusai. Pailgintoms transporto priemonėms amžiaus kartelė yra nuleista vieneriais metais žemiau.
Smarkiausiai savo transporto priemones turinčio atnaujinti Savivaldybės valdomo KAP vadovė Jelizaveta Daugininkienė tvirtina, kad jau šį mėnesį įmonę turėtų pasiekti penki apie 12 metų senumo Vokietijoje įsigyti "Mercedes" ir MAN markių autobusai.
"Kol kas tiek jų užteks, kad galėtume sustabdyti visas neperdažytas ir nustatytą amžiaus ribą pasiekusias priemones. Jei visgi reikės - pirksime ir dar. Visada perkame apie 12 metų amžiaus autobusus, nes jei parduodamas gerokai jaunesnis, tai kelia šiokių tokių įtarimų, o ir kaina tada ir kaina būna ženkliai didesnė", - sakė pašnekovė.
Anot jos, nurašomi 2004-2006 metais pirkti mersedesai ir manai buvo labai sėkmingas pirkinys, nes sąžiningai atitarnavo dešimt ar daugiau metų.
"Mūsų techninė taryba labai gyrė ir jų eksploatacijos kaštus, ir aptarnavimo sąlygas, todėl ir toliau atnaujindami parką renkamės tokių markių autobusus. Senieji ir toliau galėtų sėkmingai tarnauti, nes ne tik amžius turėtų būti pagrindinis transporto priemonės keitimo rodiklis. Reikėtų įvertinti ir variklio klasę, ir komforto parametrus. Kartais jaunesnis autobusas būna gerokai prastesnis už senesnį. Deja, konkurso ir sutarčių sąlygos buvo kitokios", - sakė KAP generalinė direktorė.
Pasak jos, nurašomas transporto priemones bus bandoma parduoti, nors pailginti autobusai ir nėra itin paklausūs. Jei nepavyktų to padaryti, jos tiesiog iškeliaus į metalo laužą ir bus gauta bent kiek pajamų.
Rašyti komentarą