E. bilietų sistema - vis dar pernelyg sudėtinga?

E. bilietų sistema - vis dar pernelyg sudėtinga?

Nors elektroninio bilieto sistema Klaipėdoje pradėjo veikti beveik prieš dešimtmetį, tačiau, regis, dalis miestiečių taip ir "neįkando", kaip ja naudotis, o ir pačiai sistemai iki tobulumo dar toli.

Į "Vakarų ekspreso" redakciją kreipėsi vienas jaunas klaipėdietis, pasipiktinęs viešojo transporto kontrolierių darbu.

"Važiavau 10-uoju autobusu nuo "Pasažo" stotelės. Žinojau, kad kortelėje buvo likęs dar vienas važiavimas autobusu. Vos įlipęs priglaudžiau savo kortelę prie elektroninio komposterio ir šis supypsėdamas patvirtino mano kelionę", - pasakojo vaikinas.

Tačiau prie prekybos centro BIG įlipę kontrolieriai, vienos saugos tarnybos darbuotojai, patikrino jo kortelę ir pareiškė, esą ši tuščia. Išlaipinę vaikiną jie davė jam nurodymą atvykti į VšĮ "Klaipėdos keleivinis transportas" (KKT) Keleivių aptarnavimo centrą ir ten parašyti pasiaiškinimą.

Nors klaipėdiečiui bauda nebuvo užfiksuota, tačiau jis piktinosi, jog reikėjo gaišti laiką, ieškoti, kur pasipildyti elektroninį bilietą.

KKT direktorius Gintaras Neniškis aiškino, kad elektroninio bilieto naudojimosi įpročiai mieste dar nėra labai aukšto lygmens, tad įstaiga esą nepuola bausti visų, kuriuos pagauna kontrolieriai. Visų pirma jie turi ištirti, ar žmogus, įlipdamas į autobusą, pažymėjo bilietą pagal taisykles.

"Žinoma, būna, komposteris "pakimba". Tačiau autobusuose veikia vaizdo kameros. Kitą dieną gavę įrašus galime juos išnagrinėti ir įvertinti, kas kaltas. Jei tai - ne keleivio kaltė, administracinė atsakomybė jam nebus taikoma. Nepuolame bausti keleivių. Būna ir žioplių, kurie vis dar nemoka normaliai pažymėti bilietų - t. y. tinkamai juos priglausti prie komposterio", - komentavo G. Neniškis.

Taigi, kai nėra aišku, kieno tiesa, keleiviams tenka nuvykti į įstaigą, parašyti pasiaiškinimą ir laukti. Jei specialistai įžvelgs keleivio kaltę, jį pasieks žinia su nurodymu sumokėti baudą.

O jei keleivis bus "išteisintas"? Anot įstaigos direktoriaus, jokių kompensacijų už nemalonumus, kitam dar ir gėdą, sugaištą laiką ar sunaudotą bilietėlį suteikiama nėra.

"Čia panašiai kaip ir su banko kortelėmis. Kai ji išsimagnetina, įkišus ją į bankomatą, pinigų nėra, - teigė G. Neniškis. - Elektronika toks jau dalykas, klaidos neišvengiamos."

Rašyti komentarą

Plain text

  • HTML žymės neleidžiamos.
  • Linijos ir paragrafai atskiriami automatiškai
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
Sidebar placeholder