Valstybės įmonės „Vidaus vandens kelių direkcija" yra pateikusi paraišką dėl Europos Sąjungos struktūrinių fondų finansavimo.
Projekto vertė siekia 9,58 mln. Lt. Visos išlaidos finansuotinos ES struktūrinių fondų lėšomis. Projektą planuojama įgyvendinti per 19 mėn. nuo projekto finansavimo ir administravimo sutarties pasirašymo dienos.
Kuriant reikiamą infrastruktūrą tarptautinės reikšmės vidaus vandenų kelyje E 41 Nemunu ir Kuršių mariomis, Marvelėje planuojama pastatyti krovininę prieplauką. Ši vieta yra tinkamiausia iš kelių nagrinėtų alternatyvų. Joje įrengus krovinių krovimui pritaikytą prieplauką, vidaus vandenų transportas bus integruotas į multimodalinio krovinių pervežimo sistemą.
„Būtina išnaudoti gerą Kauno geografinę padėtį. Reikia kuo greičiau pradėti realius prieplaukos statybos darbus, kad miestas būtų pritaikytas krovininei laivybai ir integruotas į vidaus vandenų transporto tinklą", - akcentavo Kauno miesto meras Andrius Kupčinskas.
„Artimiausia krovininė prieplauka yra Jurbarke, tačiau mūsų pagrindinis tikslas yra Kauną sujungti su Klaipėdos uostu. Taip pat galvojame ir apie Kaliningrado sritį", - teigė Vidaus vandens kelių direkcijos gamybos direktorius Mindaugas Šimkūnas.
Keleivinių laivų prieplauka, kainavusi apie 5 mln. Lt, prieš kelerius metus Kaune įrengta Nemuno krante, Vilijampolėje. Tiesa, ji kol kas naudojama labai minimaliai.
Rašyti komentarą