Dar praėjusių metų pabaigoje Susisiekimo ministerija pakvietė visas šalies savivaldybes dalyvauti konkurse, kuriuo siekiama įrengti pavyzdinę kasdieniniam susisiekimui skirtą dviračių trasą. Pažadėta, kad konkurso laimėtoju išrinktas projektas jį pateikusios savivaldybės teritorijoje bus įgyvendintas už ministerijos lėšas.
Konkurse ruošiasi dalyvauti ir Klaipėdos miesto savivaldybė. Tiesa, kol kas neaišku, koks dviračių tako projektas bus siunčiamas varžytis.
"Dar iš ankstesnių laikų neįgyvendintų dviračių takų projektų turime ne vieną. Dabar bandome atrinkti, kuris jų geriausiai - pagal reikalaujamas sąlygas - tiktų konkursui. Kitaip sakant, atliekame savotišką reviziją - tikriname, kurie projektai turi geriausiai paruoštą dokumentaciją, ar neprieštarauja detaliesiems planams ir panašiai", - sakė uostamiesčio savivaldybės Projektų skyriaus vedėja Elona Jurkevičienė.
Pasak jos, konkurso sąlygos reikalauja, kad planuojamas dviračių takas, kurio ilgis - daugiau nei kilometras, nusidriektų per tankiai gyvenamus rajonus ir būtų skirtas kasdieniniam naudojimui, pavyzdžiui, vaikams nuvažiuoti į mokyklą, gyventojams - į darbą, prekybos centrus ir t. t.
Tiesa, konkursui taip pat gali būti siūlomi techniniai projektai, jungiantys kelis miestus į bendrą trasą, su sąlyga, kad ji pirmiausia tarnautų kasdieniams susisiekimo poreikiams, o ne turizmui, laisvalaikiui ar kt.
Konkurso pasiūlymų ministerija lauks iki kovo 1 d. Vilniuje projektas bus vertinamas pagal nustatytą susisiekimo dviračiais poreikį, dviračių trasos sprendinių racionalumą ir efektyvumą, tako ir eismo saugos infrastruktūros įvairovę bei savivaldybės pasirengimo lygį.
"Manau, šį mėnesį atrinksime tinkamiausią projektą, o vasarį tobulinsime dokumentaciją ir atitikimą sąlygoms", - spėti iki kovo 1-osios žadėjo E. Jurkevičienė.
Kada naujuoju taku galės pradėti naudotis konkursą laimėjusios savivaldybės gyventojai, priklausys nuo to, kaip greitai bus vykdomi planavimo ir projektavimo darbai, viešųjų pirkimų procedūros ir pats tako tiesimas.
Rašyti komentarą