Dviratininkai piktinasi valdžios neįgalumu

Dviratininkai piktinasi valdžios neįgalumu

Po "Vakarų ekspreso" surengtos apskritojo stalo diskusijos apie dviratininkų ir pėsčiųjų problemas (straipsnis "Dviratininkai ir pėstieji: laikas sudėti karo kirvius" spausdintas šių metų birželio 7 dieną) sukruto Klaipėdos savivaldybės Miesto ūkio departamento atstovai - patys pasikvietė dviratininkus ir kartu apžiūrėjo Klaipėdos dviračių takus. Pradėjo vykti ir darbai - imtos dažyti kai kurios gatvės ir pradėti dėlioti ženklai, tačiau, pasak pačių dviratininkų, ir vėl viskas daroma atmestinai - apstu klaidų.

"Darbai į priekį juda labai vangiai - daugybę metų nešame į savivaldybę skundus su nuotraukomis, rodome pirštu, ką reikia tvarkyti, keisti, tačiau į tai nereaguojama. Po skundų padažytos kelios perėjos, ir tiek. Be to, ir vėl neišvengta klaidų - nenuleisti šaligatvių borteliai. Negi valdininkai mano, kad dviratininkai yra šokliai ar skrajūnai, galintys pakilti ant aukštų šaligatvių", - "Vakarų ekspresui" esama padėtimi piktinosi Lietuvos dviratininkų bendrijos tarybos narys Saulius Ružinskas ir vienas iš šios bendrijos narių Darius Mileška.

Birželio viduryje jiems paskambino ir kartu apžiūrėti takų vyko Miesto ūkio departamento Miesto priežiūros poskyrio vyriausioji specialistė Nijolė Vedeikienė, taip pat UAB "Sankryža" atstovai.

"Nustebome, kai sulaukėme skambučio. N. Vedeikienė - malonus, geranoriškas žmogus. Maloniai pasikalbėjome, apžiūrėjome dviračių takus, susidariau nuomonę, kad priėjome prie bendros išvados, tačiau pikta, kad ir vėl daromos klaidos, - kalbėjo D. Mileška.

- Miesto ūkio departamento atstovai ne kartą mums pripažino, kad patys nevažinėja dviračiais ir nelabai žino esamos situacijos. Todėl ne kartą jiems siuntėme raštus, nuotraukas. Mieste yra ne viena vieta, kur pagal ženklus supainiotos dviračių ir pėsčiųjų pusės, netaisyklingai pažymėtos perėjos, klaidina šviesoforo signalai. Savivaldybės atstovai turėtų atstovauti visuomenės interesams, tačiau to nematome. Kartais susidaro nuomonė, kad jie piktybiškai nieko nekeičia. Galbūt bėda yra ir dėl to, kad savivaldybėje nėra specialistų?"

D. Mileška pasiūlė kraštutinę alternatyvą: "Jei valdžios atstovai, kurie gauna mūsų, mokesčių mokėtojų, pinigus, deramai nesugeba atlikti savo darbo, jei jau yra tokie neįgalūs, tuomet tegul pasako tai viešai. Tuomet patys suorganizuosime viešą talką, surasime žmonių, kurie tinkamai sudėlios ženklus, nubraižys linijas, įrengs šaligatvių nuolydžius. Jei kitos išeities nėra, tuomet reikia patiems imtis iniciatyvos", - neslėpdamas pasipiktinimo kalbėjo dviratininkas.

Jis priminė, kad patys dviratininkai jau ne kartą yra ėmęsi panašių iniciatyvų, pavyzdžiui, savo lėšomis pirko cementą bei betonavo šaligatvių nuolydžius.

"Tai, žinoma, yra nelegalu, bet ką daryti, kai valdžia nesiima jokių veiksmų? Valdžiai turėtų būti gėda", - teigė pašnekovas.

S. Ružinskas pasidžiaugė, kad prieš kelias dienas padarytas bent vienas geras darbas: įteisintas dviračių takas Danės gatvės šaligatvyje nuo Tiltų gatvės iki pat senosios perkėlos su pravažiavimu pro apačią Pilies tiltu.

"Tik Pajūrio dviračių trasos ženklai dar neperkelti - teks, matyt, patiems tai daryti, nes panašu, kad savivaldybėje nėra apie tai suprantančių specialistų", - pridūrė S. Ružinskas.

"Dviratininkų tikrai nepamiršome"

Nijolė VEDEIKIENĖ, Miesto ūkio departamento Miesto priežiūros poskyrio vyriausioji specialistė

Apžiūrėjome Taikos prospekto atkarpą, vėliau apžvelgsime ir kitas. Nusprendėme viską daryti sistemiškai. Jau imamės darbų, taisome klaidas, keičiame ženklus, o vėliau imsimės ir dažymo darbų. Mes nepamiršome dviratininkų, norime viską išanalizuoti ir atlikti kompleksiškai. Kur įmanoma, nuleisime ir šaligatvių pakilimus. Mūsų galimybės ribotos, nepavyksta atlikti visko taip sparčiai, kaip norėtųsi. Viską reikia derinti, tad ir užsitęsė.

Rašyti komentarą

Plain text

  • HTML žymės neleidžiamos.
  • Linijos ir paragrafai atskiriami automatiškai
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
Sidebar placeholder