Siekdami pritraukti turistų oro keliu ir taip sumažinti automobilių srautą, neringiškiai tvarko turimą lauko nusileidimo aikštelę.
Kovo pradžioje Vyriausybė nutarė perduoti Neringos savivaldybės nuosavybėn šiuo metu patikėjimo teise valdomą dispečerinę bei oro uosto statinius: 1 632 kv. metrų ploto lėktuvų stovėjimo aikštelę, 25,8 tūkst. kv. m ploto kilimo-tūpimo taką, jo kelkraščius (6 271 kv. m) bei lietaus nuotekų vamzdynus.
Pasak kurorto mero Dariaus Jasaičio, šis Vyriausybės sprendimas prisidės prie Savivaldybės planų dėl susisiekimo su Neringa oru plėtojimo.
"Jau turime du operatorius, kurie nori administruoti lauko nusileidimo aikštelę. Vienas, ne paslaptis, yra Palangos oro uostas, kitas - didelė, rimta privati kompanija iš Vilniaus. Abu jie yra pristatę galimybių studijas, kaip įsivaizduoja alternatyvaus atvykimo į Kuršių neriją vystymą mažinant automobilių srautą", - pasakojo D. Jasaitis.
Pokalbininkas pabrėžė, jog sieks lauko nusileidimo aikštelei gauti aerodromo statusą.
"Lauko nusileidimo aikštelė - tik pavieniams privatiems lėktuvėliams nusileisti, o mes norime priimti iš Druskininkų, Palangos dienai, dviem ar kelioms dienoms atvykstančius turistus", - argumentavo D. Jasaitis.
Nidos lauko nusileidimo aikštelėje leistis nedideliems lėktuvams buvo uždrausta po 2001 metais įvykusio incidento, kai kildamas lėktuvėlis patyrė avariją. Tąkart teigta, kad kilimo-tūpimo takas neatitinka saugumo reikalavimų. Tikimybė, kad Nidoje vėl galės leistis ir kilti nedideli lėktuvai, atsirado 2013 metais - gavus gamtosaugininkų pritarimą šalinti menkaverčius medžius.
Rašyti komentarą