VšĮ "Klaipėdos keleivinio transporto" (KKT) direktorius Gintaras Neniškis tikino, jog Klaipėda labai patogus miestas viešajam transportui, maršrutai yra išdėstyti gana patogiai, balansas tarp viešojo transporto ir maršrutinių autobusų yra tinkamas ir to, ką miestas turi, visiškai pakanka. Be to, priminė, jog Klaipėda, bene vienintelis miestas, kur viešojo transporto sistema save išlaiko pati.
Klaipėdos verslininkų asociacijos pirmininkas Airidas Tamavičius G. Neniškiui perdavė uostamiesčio studentų nuogąstavimus, jog mieste trūksta naktinio transporto. Esą ilgiau pasilinksminus centre ar senamiestyje tenka sukti galvą, kaip parsigauti namo. Šios problemos išsprendimas A. Tamavičiaus manymu, pagelbėtų ne tik studentams, bet ir smulkiajam bei vidutiniam verslui - t. y. kavinėms bei kitoms pasilinksminimo vietoms, kur ilgiau užsibūtų miesto jaunuomenė, be to, toks sprendimas padėtų gaivinti ir senamiestį.
Kalbėdamas apie naktinį transportą, G. Neniškis užsiminė, jog paskutinis autobusas iš miesto stoties išvažiuoja 22.50 val., o vėliau dar maždaug valandą poreikį tenkina maršrutiniai autobusai. Prieš porą metų maršrutiniai autobusai važiuodavo ilgiau - maždaug iki 2 val nakties, tačiau situacijai pasunkėjus imta ieškoti kaip sutaupyti ir naktiniai reisai dingo. Paleisti didžiulį autobusą naktinėmis miesto gatvėmis, G. Neniškio manymu, pernelyg didelė prabanga, mat autobusas važiuotų pustuštis. "Šiaip tai autobusai gali važiuoti kad ir kiaurą naktį, jei tik bus kam už tai sumokėti", sakė KKT vadovas. Jis siūlė patiems maršrutininkams pagalvoti apie grįžimą prie naktinių reisų.
Dar vienas pasiūlymas, anot G. Neniškio, integruosiantis maršrutinius autobusiukus į viešąjį transportą, tai jau rudenį planuojami skersiniai maršrutai. Pasak jo, Klaipėdos viešasis transportas aptarnauja tik išilgines miesto gatves, o norintiems nusigauti, pavyzdžiui, iš Minijos g. į Šilutės pl. tai padaryti sudėtinga. Jo teigimu, maršrutiniai autobusai galėtų būti priskirti prie viešojo transporto ir tokiais pat tarifais vežioti žmones skersinėmis miesto gatvėmis.
A. Tamavičius priminė, jog smulkieji vežėjai jau anksčiau yra siūlę ir daugiau integracijos būdų, kad ir tais pačiais vakarais pakeisti pustuščius autobusus. Taip pat, pasak A. Tamavičiaus, dar pernai miesto savivaldybei buvo siūlyta, jog maršrutiniai autobusai galėtų keleivius vežti taikydami jiems lengvatas kaip ir miesto autobusuose. Tikinama, jog už tai nebūtų prašoma savivaldybės kompensacijos. Tiesa, teigiamo atsakymo nebuvo sulaukta.
Susitikimo metu nutarta, jog A. Tamavičius pateiks raštiškus apibendrintus pasiūlymus ir bus ieškoma galimybės suderinti visų šalių interesus.
Rašyti komentarą