Bendrovei Klaipėdos autobusų parkui (KlAP) teko nuryti karčią piliulę - pirmos instancijos teismas vakar nusprendė, kad ji netinkamai vykdė viešąjį konkursą, kurio metu už Europos Sąjungos paramą bando įsigyti 12 naujų suskystintomis dujomis varomų miesto autobusų. Įmonės vadovė Jelizaveta Daugininkienė teigia sprendimą, ar skųsti tokį verdiktą, priimsianti, kai išanalizuos teismo argumentus. KlAP spaudžia ne tik apskundimui skirtas 14 dienų terminas, bet ir reikalavimas sutartį su tiekėju pasirašyti iki kovo 1-osios.
"Vakarų ekspresas" jau rašė, kad dar gruodžio 12-ąją KlAP turėjo pasirašyti sutartį su konkurso nugalėtoju. Iš šešių konkurso dalyvių geriausią pasiūlymą ir kainos, ir kitų rodiklių atžvilgiu, anot J. Daugininkienės, pateikė bendrovė "Transmitto", atstovaujanti prancūzų gamintojui "Irisbus". Ji vieną autobusą pasiūlė parduoti už 716 tūkst. litų.
Konkurso rezultatus apskundė antri likę turkiškų autobusų BMC atstovai "MBC Baltic", siūlę vieną transporto priemonę parduoti 16 tūkst. litų brangiau. Skundo autorių motyvas - neva blogai įvertinos konkurso nugalėtojų ir jų pasiūlytos serviso paslaugos.
Klaipėdos apygardos teismas vakar priimta nutartimi šį ieškinį patenkino ir įpareigojo KlAP iš naujo įvertinti konkurso dalyvių pasiūlymus. Toks verdiktas per 14 dienų gali būti apskųstas Apeliaciniam teismui.
"Tiek mes, tiek savivaldybė buvo įsitikinusi, kad tinkamai viską įvertinome, nes konkurso sąlygose buvo parašyta, jog tiekėjas turi užtikrinti serviso paslaugas Klaipėdoje. Nebuvo detalizuota, ar regione, ar mieste. "Transmitto" siūlė autobusus aptarnauti servise, įsikūrusiame šalia Jakų žiedo. Juk tai ne Kaunas... Bijau, kad jei neskųsime teismo sprendimo, ir jei "MBC Baltic" taptų geriausio pasiūlymo autore, tada jau į teismą kreiptųsi "Transmitto" ir įsisuktų nauja teismų karuselė. Jau vieną kartą mums buvo leista sutartį pasirašyti vėliau ir tam skirta data nukelta iki kovo 1-osios. Nežinau, ar už Europos Sąjungos paramą atsakingos institucijos leis tai padaryti dar kartą. Galime netekti apie 8 milijonus litų", - sakė J. Daugininkienė.
Jos žiniomis, teismuose atsidūrė ir keletas kitų analogiškus konkursus paskelbusių bendrovių, tik kauniečiams pavyko iškart pasirašyti sutartį su nugalėtoju.
"Gerai, kad kitiems 12 suskystintomis dujomis varomų naujų miesto autobusų parama yra skiriama iš kito fondo ir jie visoms bendrovėms jau bus perkami centralizuotai", - sakė J. Daugininkienė.
Pokalbininkės teigimu, bendrovės paskelbto konkurso sąlygose buvo numatyta, jog autobusai turėtų būti pristatyti per 170 dienų, tad jei nebūtų prasidėję teismai, klaipėdiečiai ir miesto svečiai naujais autobusais būtų galėję džiaugtis jau šią vasarą.
Rašyti komentarą