"Facebook" išlieka populiariausiu socialiniu tinklu Lietuvoje, juo naudojasi apie 68 proc. šalies internautų, o kasdien įsijungia 46 proc. interneto naudotojų, rodo socialinių tinklų vartotojų tyrimas.
Populiariausias šalyje yra "Youtube" kanalas, kuriuo naudojasi daugiau nei 77 proc. visų Lietuvos internautų, tačiau vartotojų įsitraukimas čia yra mažesnis ir dažniausiai jis naudojamas nebendravimo tikslams - muzikos klausymui, videofilmukų talpinimui ir žiūrėjimui. Kasdien "Youtube" aplanko 34 proc. internautų.
Nuo lyderių atsilieka "Google+" tinklas, kuris turi apie 27 proc. vartotojų. Jį kasdien naudoja 8 proc. internautų. Į populiariausių socialinių tinklų penketuką patenka ir lietuviški socialiniai tinklai, tačiau jų auditorija jau kelis metus iš eilės stabiliai mažėja. "One.lt" ir "Draugas.lt" naudojasi atitinkamai 21 proc. ir 15 proc. Lietuvos interneto naudotojų. Kasdien šie tinklai sulaukia tik apie 1 proc. lankytojų.
Socialinis tinklas "Twitter" nuo įkūrimo pradžios taip ir nepasiekė reikšmingos auditorijos Lietuvoje. Užsienyje pamėgtas tinklas Lietuvoje turi kiek daugiau nei 7 proc. vartotojų, iš kurių tik 1 proc. apsilanko jame kiekvieną dieną.
Po truputį kelią šalyje skinasi vadinamasis "profesinis" socialinis tinklas "LinkedIn", kuris skirtas darbuotojų ir darboviečių paieškai, informacijai apie profesinę veiklą rasti. Lietuvoje jis turi apie 6 proc. interneto vartotojų.
3-6 proc. vartotojų pritraukia pramogoms skirti socialiniai tinklai "Instagram", "Pinterest", "Spotify" ir "Tumblr", mažiausiai populiari šalyje yra socialinė platforma "Foursquare".
Lietuvos interneto naudotojai naudojasi vidutiniškai 2,4 socialiniais tinklais ar platformomis. Pavyzdžiui 87 proc. "Facebook" vartotojų atsakė, jog taip pat naudojasi ir "Youtube" kanalu, 30 proc. kartu su "Facebook" naudoja ir "Google+" tinklą ir pan.
Bendrovės TNS LT interneto vartotojų tyrimas atliktas 2014 m. vasario-balandžio mėnesiais tiesioginiu būdu apklausus 1898 Lietuvos gyventojus nuo 15 iki 74 metų amžiaus.
Rašyti komentarą