Pasiūlymui įsteigti atskirą tokio transporto padalinį pritaria tiek miesto viešojo susisiekimo organizatoriai, tiek socialinės rūpybos įstaigos.
Neįgaliems žmonėms dažnai prireikia įvairių vežimo paslaugų, tačiau kai kurių jų, pavyzdžiui, socialinio taksi, tenka laukti 1-2 savaites. O štai didesnei neįgalių žmonių grupei norint toliau pakeliauti, miestas neturi "valdiško" autobuso, pritaikyto įvažiuoti vežimėliais.
"Būna, kad ir turimi autobusiukai sugenda ar suserga vairuotojai, tada liekame visai be transporto. Tad jau seniai visi kalbame apie tai, kad būtų gerai turėti specialaus transporto centrą, kuriame būtų galima išsinuomoti tokio dydžio autobusą, kokio tuo metu reikia. Panašiai yra, pavyzdžiui, Švedijoje", - kalbėjo sutrikusio intelekto žmonių globos bendrijos "Klaipėdos viltis" vadovė Janina Tulabienė.
Jai pritarė ir neįgaliųjų centro "Klaipėdos lakštutė" direktorė Danutė Daukantienė.
"Spalio mėnesį kasdien iš namų į Dienos centrą turėsime atsivežti 70 neįgaliųjų. Tad būtų labai gerai, jei tuo galėtų užsiimti speciali vežimo įmonė", - sakė D. Daukantienė.
VšĮ "Klaipėdos keleivinis transportas" direktoriaus Gintaro Neniškio teigimu, siekiama, kad viešasis transportas būtų kuo labiau prieinamas žmonėms su negalia. Tačiau jis pripažįsta, kad atskiras neįgaliųjų transporto padalinys leistų racionaliau panaudoti įstaigų jau turimus autobusiukus.
"Esame pasirengę steigti tokį centrą, tačiau tam reikia laiko bei žinių", - sakė G. Neniškis.
Neįgaliųjų reikalų taryba nutarė sudaryti darbo grupę, kuri išnagrinėtų paratransporto centro steigimo Klaipėdoje galimybes.
Rašyti komentarą