© Ingrida Šimonytė
Gintaras Furmanavičius: Naudojasi juodosiomis technologijomis, siekdama padidinti peržiūrų skaičių?
(7)Perskaitę tik antraštę, ką daro daugiau, nei 70 procentų skaitytojų, beveik visi galvoja, kad Ingrida Šimonytė „atidžiai neperžiūrėjo” reklamos.
O dabar paskaitykite tekstą:
„Visų pirma, ten – ne I. Šimonytė.
Antra, reklama buvo iš karto išjungta, kai pirmas komentaras atsirado, kad tai galimai I. Šimonytė.
Tas paveiksliukas generuotas dirbtinio intelekto“, – aiškino B. Bliudžius.
Į klausimą, ar reklamoje rodoma moteris nepanaši į premjerę, jis atsakė taip:
„Mes, žinokite, daug reklamų dedame ir taip atidžiai neperžiūrėjome.“
Pirmą kartą šis įrašas paskelbtas jo autoriaus asmeninėje Facebook paskyroje
Rašyti komentarą