„Brand Finance“: „Apple“ susigrąžino brangiausio pasaulyje prekės ženklo titulą

„Apple“ po dvejų metų pertraukos grįžo į pirmąją brangiausių pasaulyje prekės ženklų sąrašo eilutę, aplenkdama „Microsoft“, „Google“ ir „Amazon“, rodo kasmet skelbiamas „Brand Finance Global 500“ naujausias reitingas.

Tarptautinės tyrimų kompanijos „Brand Finance“ duomenimis, „Apple“ prekės ženklo vertė per pastaruosius metus išaugo net 74 proc. iki 516,6 mlrd. JAV dolerių.

Dirbtinio intelekto sistemų plėtrai daug dėmesio skirianti „Microsoft“ savo prekės ženklo vertę per metus išaugino dar įspūdingiau – 78 proc. ki 340,4 mlrd. dolerių.

„Google“ prekės ženklas dabar vertinamas 333,4 mlrd. dolerių – 18,5 proc. daugiau nei prieš metus, tuo tarpu ankstesnių metų reitingo lyderio „Amazon“ prekės ženklo vertė padidėjo vos 3,2 proc. iki 308,9 mlrd. dolerių.

Į pirmąjį dešimtuką taip pat pateko „Samsung“ (99,4 mlrd. dolerių, 0,3 proc. mažiau nei prieš metus), „Walmart“ (96,8 mlrd. dolerių, 15 proc. mažiau), „Tik Tok“ (84,2 mlrd. dolerių, 28 proc. daugiau), „Facebook“ (75,7 mlrd. dolerių, 28 proc. daugiau), „Deutsche Telekom“ (73,3 mlrd. dolerių, 16,5 proc. daugiau), ICBC (71,8 mlrd. dolerių, 3,3 proc. daugiau).

Labiausiai per pastaruosius metus pabrango „Nvidia“ prekės ženklas – 2,6 karto iki 44,5 mlrd. dolerių. Pasaulinis dirbtinio intelekto sistemų proveržis „Nvidia“ prekės ženklą pakėlė iš 117-os į 30-ąją šio reitingo eilutę.

JAV kompanijų prekės ženklai užima 24-ias iš 30-ies pirmųjų šių metų „Brand Finance Global 500“ eilučių, o iš viso jų naujausiame sąraše – 201.

Rašyti komentarą

Plain text

  • HTML žymės neleidžiamos.
  • Linijos ir paragrafai atskiriami automatiškai
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
Sidebar placeholder