Jei 2024 m. jomis naudojosi 66% studentų, tai 2025 m. dirbtiniu intelektu naudojasi jau 92 proc.
Tokią išvadą padarė Jungtinės Karalystės aukštojo mokslo politikos instituto (HEPI) ir e.vadovėlių leidyklos „Kortext“ ekspertai, išanalizavę studentų apklausos rezultatus.
Internetinėje apklausoje dalyvavo 1041 studentas.
Per metus generatyvinį dirbtinį intelektą, įskaitant „ChatGPT“, naudojančių studentų dalis išaugo nuo 53% iki 88 proc.
Dažniausiai studentai juo naudojosi norėdami gauti didelės apimties tekstų santraukas, paaiškinti sąvokas, rasti tyrimų temas ir pan.
Tuo tarpu 76% studentų yra įsitikinę, kad dėstytojai atpažįsta dirbtinio intelekto (DI) naudojimą užduotyse. Pagrindiniai AI privalumai – kaip teigia patys studentai – yra laiko taupymas (taip mano 51% respondentų) ir geresnė atliktų užduočių kokybė (50 proc.).
67% respondentų mano, kad DI yra „labai svarbus“ šiuolaikiniame pasaulyje.
Rašyti komentarą