Vidas Rachlevičius: Chaosas, kai visame pasaulyje neveikė internetas ir buvo nutraukti skrydžiai. O kaip Lietuvoje?
Penktadienio rytą „Sky News“ pusryčių laida nebuvo rodoma, vietoj jos buvo rodomi archyviniai kadrai.
Tinklalapis „Downdetector“, kuriame stebimi sutrikimai, pranešė apie staigius interneto svetainių, įskaitant „Microsoft“ programas, bankų svetaines ir oro linijų programas, sutrikimus.
„Ryanair“ interneto svetainėje ragino keleivius atvykti į oro uostus trimis valandomis anksčiau, kaltę prisiimdama dėl „trečiosios šalies IT problemos, kurios ‚Ryanair‘ nekontroliuoja ir kuri turi įtakos visoms tinkle veikiančioms oro transporto bendrovėms“.
Internete vartotojai pranešė apie problemas net Australijoje, Naujojoje Zelandijoje, Indijoje ir Japonijoje, o Jungtinėje Karalystėje, kaip ir per penktadienio piko valandą, tikėtina, kad jos turėjo didelį poveikį.
Kibernetinio saugumo tyrėjas Troy Huntas X pranešime teigė, kad „dabar vyksta kažkas labai keisto“, o žmonės visame pasaulyje skundžiasi, kad jų „Windows“ kompiuteriuose staiga pasirodė „mėlynasis mirties ekranas“ ir buvo įjungtas atkūrimo režimas.
Kibernetinio saugumo inžinieriai nurodė antivirusinės programinės įrangos „Crowdstrike“ problemą, dėl kurios, pasirodo, sugedo kompiuteriai.
Kibernetinių tyrimų bendrovės „Imperum“ įkūrėjas Senadas Arunas incidentą apibūdino kaip „Crowdstrike Doom's Day“.
Rašyti komentarą