„Klaipėdos vanduo“ derinasi prie klientų

(2)

Klaipėdietė Romena viešai socialiniame tinkle pasipiktino AB „Klaipėdos vanduo“ darbo metodais, kai bendrovės kontrolieriai tik išvakarėse informuoja, kad ateis tikrinti vandens skaitiklių darbo valandomis. Bendrovės atstovė sako, kad tikrinimo laiką galima derinti pagal kliento poreikius.

„Antradienį vakare grįžusi namo prie durų radau raštelį, kad trečiadienį bus tikrinami vandens apskaitos prietaisai. Nurodytas tikrinimo laikas man netiko, nes sutapo su darbo laiku,“ - patirtimi dalinosi Romena. Ji trečiadienio ryte nuo 8 valandos bandė skambinti nurodytu telefonu, bet telefonas buvo atjungtas. Pavyko prisiskambinti tik apie 9 val.

„Žmonės turi darbus, planų, kaip yra įsivaizduojama, kad viską galima susiderinti per naktį“, - piktinosi Romena, kuriai visgi vėliau pavyko susiderinti abiem pusėm priimtiną tikrinimo laiką.

Bendrovės „Klaipėdos vanduo“ atstovė Gintarė Butkienė sako, kad apie planinį vandens apskaitos prietaisų patikrinimą klientai informuojami dieną prieš patikrinimą, išsiunčiant sms žinutę (žinutėje buvo nurodyta, kad konkrečiame name patikrinimai vyks 3 dienas), taip pat pakabinant pranešimą tikrinamo namo laiptinėje.

„Pranešime visada nurodome kontrolierių mobilųjį telefono numerį, kuriuo klientai gali susisiekti nuo 8.30 iki 18.00 valandos. Jei klientui patikrinimo laikas nėra tinkamas, kontrolierei visada geranoriškai pakeičia laiką į klientui patogų“, - sako G. Butkienė.

Anot jos, planiniai patikrinimai atliekami, kai nustatomas didelis skirtumas tarp įvadinės ir buitinės apskaitos, tai yra kai viso namo įvadinio skaitiklio rodmenys parodo žymiai didesnį suvartojimą nei deklaruoja gyventojai.

Praėjusiais metais buvo patikrinta beveik 28 000 patalpų, kuriuose įrengti vandens apskaitos prietaisai.

„Nuo šiol klientai dėl patikrinimo laiko pakeitimo galės skambinti ne tik kontrolieriams, bet ir klientų aptarnavimo specialistams (tel. (8 46) 466 143 darbo valandomis)“, - sako G. Butkienė.

„Visa tai galėjo būti parašyta ant to paties informacinio lapelio. Manau, kad įmonė naudojasi situacija, kai žmonės nusileidžia ir stengiasi atsiprašyti iš darbų, kad galėtų priimti tikrintojus darbo valandomis“, - sako Romena, pirmą kartą išgirdusi, kad galima pasirinkti kontrolieriaus atvykimo laiką iki 20 valandos.

„Pripažįstame, kad informacijos trūko, jau priimtas sprendimas pakoreguoti informacinį lapelį. Esame dėkingi už pastabas, kurios padeda tobulinti mūsų darbą“, - „Vakarų ekspresui“ sakė G. Butkienė.

Skaitomiausi portalai

Raktažodžiai

Rašyti komentarą

Plain text

  • HTML žymės neleidžiamos.
  • Linijos ir paragrafai atskiriami automatiškai
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
Sidebar placeholder