Ko 2022-aisias metais turėtų vengti influenceriai: 5 ekspertės patarimai

Influencerių rinkodara jau metai iš metų rikiuojasi populiariausių reklamos priemonių sąrašo viršūnėje. Tiek praėjusieji 2021-ieji, tiek, panašu, ir šie metai galės ir toliau būti drąsiai vadinami nuomonės formuotojų aukso amžiumi. Tačiau nors influencerių populiarumas ir neblėsta, tendencijos vis dėlto keičiasi.

Tad ko 2022-aisiais metais turėtų vengti nuomonės formuotojai? Savo įžvalgomis ir patarimais dalijasi influencerių rinkodaros specialistė, agentūros „Love Media" vadovė Armina Staniulienė.

1. Filtrų. Žmonės pavargo nuo nenatūralumo ir nori matyti tikruosius influencerių veidus, realią jų kasdienybę. Vartotojai, stebėdami nuomonės formuotojų gyvenimą, nori su jais susitapatinti, atrasti dalelę savęs, o pagražinti vaizdai ir iki tobulumo nudailintos nuotraukos tokios galimybės tikrai nesuteikia. Tad 2022 metais reikėtų atsisakyti bet kokių filtrų naudojimo ir vadovautis šūkiu „Kuo mažiau dirbtinumo – tuo geriau".

2. Paskyrų – „skelbimų lentų". Nepaverskite savo paskyrų taip vadinamomis „skelbimų lentomis". Kad ir kaip originaliai stengtumėtės iškomunikuoti reklaminius pasiūlymus – tai vis tiek bus reklama. O matyti vien tik tokio pobūdžio turinį jūsų sekėjams greitai pabos.

Tad netransliuokite vien tik reklamos – kurkite įdomų, naudingą turinį, kuris turėtų išliekamąją vertę. Dalykitės įvairiais patarimais, savo asmenine patirtimi, įtraukite auditoriją į diskusijas, išsakykite savo požiūrį aktualiomis jūsų sričiai temomis. O ką nors reklamuojant, išlikite etiški – atsirinkite, su kuo dirbti, nereklamuokite konkurentų ir nesivaikykite kiekvieno pasiūlymo, nesvarbu, ar šis būtų barterinis, ar už honorarą.

3. Vieno ir to paties formato turinio. Jeigu iki šiol savo paskyroje dalijotės beveik vien tik nuotraukų formato įrašais, šiais metais tai turėtų pasikeisti. Vaizdo įrašai turėtų užimti vis svarbesnę vietą jūsų socialinių tinklų komunikacijoje. Jeigu anksčiau vyravo posakis „Turinys yra karalius", tai šiais metais jį būtų galima kiek pakoreguoti ir teigti, kad „Video turinys yra karalius", tad 2022 metais be jo – niekur.

4. Dirbtinio sekėjų rinkimo. Sekėjų pirkimui turėtumėte ištarti griežtą „NE". Geriau turėti mažesnį kiekį, bet tikrų sekėjų, nei krūvą dirbtinių. Didelis netikrų sekėjų būrys toli gražu neatneš jums sėkmės ir nepagerins nei pasiekiamumo, nei įsitraukimo rodiklių.

Atvirkščiai – rezultatai gali tik dar labiau suprastėti. Šioje vietoje reikėtų suprasti, kad nupirkti sekėjai nebus suinteresuoti įsitraukti į jūsų kuriamą turinį, tad galiausiai visa tai atsispindės prastuose statistiniuose duomenyse.

5. Vienodumo. Venkite kurti vienodą turinį, kuris būtų panašus į kitų, nesistenkite nieko kopijuoti ir mėgdžioti. Stenkitės atrasti savo nišą, kalbėti temomis, kurios jus nuoširdžiai domina ir kuriose jaučiatės stiprūs. Nesupraskite klaidingai – dviračio iš naujo išradinėti tikrai nereikia.

Užtenka tas pačias visiems gerai žinomas temas pateikti kitokiu, nauju kampu, paieškoti joms originalių sprendimų. Prisiminkite, kad jūsų raktas į sėkmę – autentiškumas.

Sidebar placeholder