Kontroliuoja ne tik cholesterolio, kraujospūdžio, cukraus kiekį kraujyje - net kūno svorį

Šioje naujoje apžvalgoje apie uogų ir jų ryškiaspalvių pigmentų, vadinamų antocianinais, vartojimą pažymima, kad keturi iš penkių tyrimų „rodo, kad didesnis jų vartojimas yra reikšmingai susijęs su koronarinės širdies ligos, kuri yra pagrindinė vyrų ir moterų žudikė, rizikos sumažėjimu nuo 12 iki 32 proc.“, rašo Epoch Times Healt.

Šis mažesnis rizikos intervalas nustatytas atlikus tyrimus su vyresnio amžiaus žmonėmis, o didesnis rizikos sumažėjimas pastebėtas jaunesnėse populiacijose.

Taigi, galbūt kuo anksčiau pradėsime valgyti uogas, tuo geriau? O gal kuo daugiau, tuo geriau – širdies smūgio rizika sumažėja 47 procentais tiems, kurie vartoja 10 procentų daugiau uogų.

Tai beveik kaip vienas prie vieno. Kaskart 15 mg per dieną padidėjus uogų kiekiui, rizika sumažėja 17 procentų.

Taigi, kaip gauti 100 mg per dieną?

Suvalgydami mažiau nei pusę puodelio mėlynių per dieną – tai yra mano rekomenduojama uogų vartojimo dienos dešimtuko rekomendacija.

Kodėl rizika sumažėjo?

Kaip uogos susijusios su širdimi?

Atlikta daugiau nei 20 atsitiktinių imčių kontroliuojamų tyrimų, kuriuose uogos buvo išbandytos su daugiau nei 1000 žmonių, ir paaiškėjo, kad uogos padeda kontroliuoti blogojo cholesterolio, kraujospūdžio, cukraus kiekį kraujyje, kūno svorį, diabetą ir uždegimą.

Tai gali padaryti daugybė augalinių maisto produktų; ar uogos yra kažkuo ypatingos?

Cholesterolio kiekis

. Visi sveiki augaliniai maisto produktai turi skaidulų; skaidulos mažina cholesterolio kiekį.

Tačiau net mėlynių arbata gali sumažinti cholesterolio kiekį, ir net vaikams, kurie genetiškai linkę į aukštą cholesterolio kiekį.

Jei patiko straipsnis, nepamirškite pasidalinti su draugais Facebook!

uogos

Taip pat skaitykite:

Raktažodžiai

Rašyti komentarą

Plain text

  • HTML žymės neleidžiamos.
  • Linijos ir paragrafai atskiriami automatiškai
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
Sidebar placeholder