Uosteliai yra. Tik juose nėra ką atplaukus veikti. Smiltynėje - keltis keltu į miestą, o informacija nėra savaime suprantama ir lengvai randama anglų kalba. Į Šventąją įplaukti neįmanoma (nors pažymėta). Palangoje gal prie to liepto rištis, ir tik kai jūra rami? Plaukti į Kuršmares išvis yra nesusipratimas, Nidoje vietų nebūna (o ir ką ten veikti?), Mingėje išvis laukai aplink, Uostadvaryje į neveikiantį švyturį pažiūrėti, o rytinis krantas (Dreverna, Šturmai) išvis nepriplaukiamas. Tai apie ką čia straipsnis?
Arunas
Arunas,
Svarbiausia kad viso pasaulio kapitonai zino kad Lietuva krepsinio salis - locijose olando kepure pazymeta kaip Orlando(asocijacija su Orlando Magic)
:)
uzmirskit
uzmirskit ,
Tuos uostus, dabar visur skalambija karo panika,.mus.puls.tada tada,mes pulsim tada tada...visi pinigai i poligonus, ginklus, o ateje socialdemo su raudona vėliava dar baisiau taškys pinigus niekam...statys uostus tik privatus verslas jei norės. Bet dabar aš pats nežinau tokiu laiku ką čia daryti kai net vokiečiai sako iki 2030 bukit pasiruošę...kaip suprasti?
Rimšas Rimtautas
Rimšas Rimtautas,
Antraštė tendencinnga ir žeminanti - Baltijos jūros jūrlapiuose, skirtuose pramoginei laivybai, LR mažųjų laivų uostai pažymėti - net su pridėtiniais planais. O gerb. R. Dargis kažkodėl apeina planuotą mažųjų laivų uostą KLR akvatorijoje, kurios vienu iš savininku ir pats buvo. Į pietinę uosto dalį išelti KLR gamybą, kartu su dokais, buvo įsipateigota prieš 10+ metų. Dokai tebestovi, prie krantinių remontuojami laivai. Toje akvatorijoje šiandien tilptų maždaug tiek mažųjų laivų, kiek planuojama Šventojoje. Matyt yra kažkokios pokiliminės, užkulisinės, povandeninės srovės. Kuriose teka, aišku, pinigai.
Romas
Romas,
Kaip jūrų kapitonas, galiu pasakyti, kad mažųjų Lietuvos uostų nebuvimas Baltijos jūrlapiuose yra rimta klaida. Tai ne tik sumažina mūsų jūrinį matomumą regione, bet ir apsunkina laivų navigaciją, saugumą bei turistinės laivybos plėtrą. Mažieji uostai turėtų būti integruoti į tarptautinius žemėlapius, nes tai neatsiejama nuo šalies, siekiančios būti stipria jūrine valstybe, įvaizdžio.
niekšeliai
niekšeliai,
gal pamenate, kada uosto direkcija gavo iš miesto gabalą teritorijos mainais už įsipareigojimą pastatyti miestui mažųjų laivų uostelį ? Kiek dešimtmečių vis žada ? Nusispjauti direkcijai į miesto poreikius, pasvajokime dar kelis dešimtmečius.
TOP
Nauji
Rašyti komentarą
Uosteliai yra. Tik juose nėra ką atplaukus veikti. Smiltynėje - keltis keltu į miestą, o informacija nėra savaime suprantama ir lengvai randama anglų kalba. Į Šventąją įplaukti neįmanoma (nors pažymėta). Palangoje gal prie to liepto rištis, ir tik kai jūra rami? Plaukti į Kuršmares išvis yra nesusipratimas, Nidoje vietų nebūna (o ir ką ten veikti?), Mingėje išvis laukai aplink, Uostadvaryje į neveikiantį švyturį pažiūrėti, o rytinis krantas (Dreverna, Šturmai) išvis nepriplaukiamas. Tai apie ką čia straipsnis?
Svarbiausia kad viso pasaulio kapitonai zino kad Lietuva krepsinio salis - locijose olando kepure pazymeta kaip Orlando(asocijacija su Orlando Magic)
:)
Tuos uostus, dabar visur skalambija karo panika,.mus.puls.tada tada,mes pulsim tada tada...visi pinigai i poligonus, ginklus, o ateje socialdemo su raudona vėliava dar baisiau taškys pinigus niekam...statys uostus tik privatus verslas jei norės. Bet dabar aš pats nežinau tokiu laiku ką čia daryti kai net vokiečiai sako iki 2030 bukit pasiruošę...kaip suprasti?
Antraštė tendencinnga ir žeminanti - Baltijos jūros jūrlapiuose, skirtuose pramoginei laivybai, LR mažųjų laivų uostai pažymėti - net su pridėtiniais planais. O gerb. R. Dargis kažkodėl apeina planuotą mažųjų laivų uostą KLR akvatorijoje, kurios vienu iš savininku ir pats buvo. Į pietinę uosto dalį išelti KLR gamybą, kartu su dokais, buvo įsipateigota prieš 10+ metų. Dokai tebestovi, prie krantinių remontuojami laivai. Toje akvatorijoje šiandien tilptų maždaug tiek mažųjų laivų, kiek planuojama Šventojoje. Matyt yra kažkokios pokiliminės, užkulisinės, povandeninės srovės. Kuriose teka, aišku, pinigai.
Kaip jūrų kapitonas, galiu pasakyti, kad mažųjų Lietuvos uostų nebuvimas Baltijos jūrlapiuose yra rimta klaida. Tai ne tik sumažina mūsų jūrinį matomumą regione, bet ir apsunkina laivų navigaciją, saugumą bei turistinės laivybos plėtrą. Mažieji uostai turėtų būti integruoti į tarptautinius žemėlapius, nes tai neatsiejama nuo šalies, siekiančios būti stipria jūrine valstybe, įvaizdžio.
gal pamenate, kada uosto direkcija gavo iš miesto gabalą teritorijos mainais už įsipareigojimą pastatyti miestui mažųjų laivų uostelį ? Kiek dešimtmečių vis žada ? Nusispjauti direkcijai į miesto poreikius, pasvajokime dar kelis dešimtmečius.
Dėmesio! Jūs skaitote komentarų skiltį. Komentarus rašo naujienų portalo VE.lt skaitytojai. Nuomonės nėra redaguojamos ar patikrinamos. Skaitytojų diskusijos turinys neatspindi redakcijos nuomonės.