Planuojami pietiniai Klaipėdos uosto vartai su mažųjų ir pramoginių laivų marina pristatyti visuomenei

Parengti Klaipėdos jūrų uosto pietinių vartų komplekso projektiniai pasiūlymai, kuriuose numatyta ir mažųjų bei pramoginių laivų uosto (marinos) infrastruktūra, visuomenei pristatyti viešo aptarimo metu.

„Šis klausimas labai aktualus Klaipėdos miestui, buriuotojams ir mažųjų laivų savininkams. Naujai kuriamos marinos infrastruktūra atvers naujas galimybes į Klaipėdą priimti dar daugiau jachtų, katerių ir valčių, bus užtikrintas jų saugumas. Pastačius prieplauką toliau nuo laivybos kanalo, mažiems laivams plaukiant į Kuršių marias nebereikės kirsti intensyvaus judėjimo laivybos kanalo ir keltų apsisukimo rato“, – teigia Algis Latakas, Klaipėdos valstybinio jūrų uosto direkcijos generalinis direktorius.

Planuojama pietinės uosto dalies plėtra bei akvatorijos gilinimu siekiama būti pasiruošus ateities projektams.

Projektiniuose pasiūlymuose, kuriuos parengė konkursą laimėjusi UAB „Sweco Lietuva“,  numatyta įrengti dvi apsaugines dambas – pietinę ir šiaurinę. Tai svarbiausias statinys, būtinas užtikrinti tinkamą hidrodinaminį režimą Klaipėdos sąsiauryje po to, kai bus įgyvendinti Klaipėdos uosto akvatorijos gilinimo darbai.

Numatoma pastatyti krantinę, skirtą keleiviniams keltams prie jos priplaukti ir švartuotis, o kranto linijoje su sausuma būtų įrengiama prieplauka su laivams priimti reikalinga įranga: laivams nuleisti ir iškelti skirtas kranas ir slipas, taip pat zona buriavimo mokyklai. Planuojama prieplauka būtų pritaikyta švartuoti daugiau kaip 300 laivų, kurių ilgis iki 15 metrų.

Parengtuose pasiūlymuose numatyta galimybė ateityje sujungti Karaliaus Vilhelmo kanalą su Kuršių mariomis, sudarant galimybes kanalu pasiekti Kuršių marias.

Projektiniai pasiūlymai parengti vadovaujantis Aplinkos apsaugos agentūros sprendimu, Klaipėdos uosto bendrojo plano bei parengtais uosto pietinių vartų techninės koncepcijos sprendiniais.

Raktažodžiai
Sidebar placeholder