5 veiksmingi būdai, kaip kovoti su uždegimu ir maksimaliai atsikratyti svorio

5 veiksmingi būdai, kaip kovoti su uždegimu ir maksimaliai atsikratyti svorio

Angliavandeniai (krakmolas) iš viso grūdo produktų, vaisiai ir daržovės

Mitybos dieta, gausi vitaminų ir mineralų, yra geros sveikatos palaikymo pagrindas.

Ribotai rafinuoti angliavandeniai (krakmolai)

Baltieji angliavandeniai ir bet koks kitoks cukrus suteikia nesveikos energijos ir mažai maistinių medžiagų.

Paukštiena, žuvis, kiaušiniai, ankštinės daržovės

Naminė paukštiena, ankštinės daržovės, kiaušiniai ir žuvis – tai aukščiausios kokybės baltymų, nesočiųjų riebalų, probiotikų, kalcio ir vitamino D šaltinis. Žinoma, nepamirškite ir neriebaus graikiško jogurto, riešutų ir sėklų.

Raudona mėsa

Jei norite sumažinti uždegimą, svarbu sumažinti raudonos mėsos vartojimą! Tai ypač aktualu kalbant apie mėsą, kurios didžiąją dalį sudaro riebalai, dešrą ir kiaulieną.

Sočiųjų riebalų vartojimo ribojimas

Tai reiškia, kad jums reikia vengti tokių produktų, kaip sūris, nenugriebtas pienas, sviestas, raudona mėsa ir naminių paukščių oda, nes net ir nedidelis kiekis tokių riebalų sukelia uždegiminę reakciją.

Zibainis

Sidebar placeholder