Apie detoksikaciją

Apie detoksikaciją

Internetas knibždėte knibžda patarimų, kaip pavasarį išsivalyti organizmą. Dažniausiai šie pamokymai susiję su tam tikrų dietų laikymusi arba badavimu, neva staiga išvarančiu toksinus bei šlakus. Medikai perspėja: tikrasis "valymas" su dietomis nesusijęs.

Už organizmo valymą atsako mūsų kepenys, inkstai, žarnynas, plaučiai ir oda. Visos šios "valymo sistemos" veikia išvien ir nuolat. Jeigu žmogus reguliariai mankštinasi ir sveikai maitinasi, jokių sezoninių detoksikacijų jam nereikia.

Jeigu jaučiate, kad papildomos sveikatinimosi priemonės jums vis dėlto būtinos, endokrinologų patarimu, nepulkite garbinti madingosios "detoksikacijos", bet daugiau dėmesio skirkite subalansuotai mitybai, fiziniam aktyvumui ir meditacijai. Viskam, kas padeda palaikyti kontaktą su savimi.

Priešingai, nei daugelis įsitikinę, tikrasis "detoksas" nesusijęs ir su badavimu. Šiuolaikinio gyvenimo sąlygomis gerti vien vandenį keletą dienų pavojinga. Ne kiekvienas organizmas, likęs be maisto, gali su tuo susidoroti. Todėl tokiam eksperimentui ryžkitės tik patarus gydytojui profesionalui. Kitais atvejais verčiau apsieikite be "ekstrymo" ir rinkitės švelnesnį bei malonesnį būdą atsikratyti susikaupusių "nuodų".

10 paprastų detoksikacijos būdų

1. Ankstyvi pusryčiai ir ankstyva vakarienė. Tarp jų turi praeiti ne mažiau nei 12 valandų.
2. Švarus negazuotas vanduo visą dieną.
3. Obuolys prieš valgį.
4. Šviežiai spaustos sultys savaitgalio rytais.
5. Daržovių sultinys su juoduoju ridiku (skatina žarnyno peristaltiką, padeda šalinti iš organizmo cholesterolį) ir ciberžole (skatina tulžies išsiskyrimą).
6. Dubenėlis rudųjų ryžių arba žalių salotų vakarienei ramioje aplinkoje (be televizoriaus ir planšetės).
7. Termiškai apdoroti produktai turi būti valgomi po žalių.
8. Derinkite ankštines ir krakmolingas daržoves (pupelės, avinžirniai, lęšiai ir burokėliai, artišokai, bulvės), gerkite daugiau natūralių arbatų. Tinka žalioji, liepžiedžių, varnalėšų šaknų, rozmarinų.
9. Mažiau naudokitės mobiliaisiais telefonais, mažiau sėdėkite prie televizoriaus ir kompiuterio. Gyvenkite tik savo, o ne kitų gyvenimą.
10. Dažniau pabūkite kūną bei sielą atpalaiduojančioje aplinkoje, pavyzdžiui, pirtyje, reguliariai atlikite masažo ir kūno šveitimo procedūras.

Pasak profesionalių gydytojų, sveikatą tausojantis nuoseklus gyvenimo ritmas yra kur kas sveikesnis nei staigios, bet trumpalaikės mitybos permainos, kurios organizmui sukelia tik stresą. Tikrasis "detoksas" - tai pirmiausiai pastangos geriau pažinti save.

Rašyti komentarą

Plain text

  • HTML žymės neleidžiamos.
  • Linijos ir paragrafai atskiriami automatiškai
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
Sidebar placeholder