Kaip sugadinti sau gyvenimą?
Kaip sugadinti sau gyvenimą?

Galbūt skaitysite šį straipsnį rimtu veidu, o gal lengvai besišypsodami, bet kuriuo atveju, tai greičiausiai nulems, kiek pavyks žemiau dėstomas įžvalgas sau pritaikyti. Jei patiks – dalinkitės, spauskite nykštį, kad tekstas galėtų ir daugiau kam pasitarnauti, bet prieš tai būtinai susipažinkite su turiniu.

Toliau pateikiama instrukcija tiems, kas norėtų susigadinti gyvenimą bei tapti nelaimingais. Viliuosi, jog rasite sau gerų patarimų. Skaitymo metu, žodį „susigadinti“, galite pakeisti ir sinonimais – „susimauti“, „susišikti“ ir panašiais (atleiskite dėl cenzūros nepaisymo,tačiau taip bus gerokai tiksliau.

1. Tai svarbiausias punktas. Bent kelis kartus per dieną, rekomenduojama ne mažiau 10 kartų, apkaltinkite kažką, kad jie elgiasi su jumis netinkamai ir kažkaip jums kenkia. Labai patartina pradėti nuo tėvų, būtinai pavadinkite juos „toksiškais“, „žalojančiais“, „nesupratingais“ ir pan.

Tai bus nuostabu, nes nebereiks būti atsakingais už tai, kas dabar vyksta jūsų gyvenime, mat, kaip paaiškėjo, ne jūs gi kalti, kad esate tokie, kokie esate ir ką čia padarysi – tokius jus sukonstravo tėvai.

Ypatingai svarbu, apkaltinus tėvus, pasilikti kūdikio ar vaiko rolėje ir neprisiimti jokios atsakomybės, nieko nekeiskite, visą laiką galvokite, kad tai, kas atsitiko vaikystėje ar paauglystėje yra visam gyvenimui ir net būnant ūgtelėjusiu ar suaugusiu, Jūs nieko negalite padaryti. Atminkite, kad už viską KALTI TOKSIŠKI TĖVAI!

 

Auka© www.needpix.com

2. Jei kartais kils mintis, kažkur perskaitysite ar kažkas patars, kad galite patys savimi pasirūpinti, gal kils mažytė mintis apsidairyti, ką gero galiu nuveikti dėl savęs dabar ir kuo mano patirtis gali būti man naudinga bręstant ir augant – skubiai meskite tokius niekus iš galvos, nes tai tikrai sutrukdys susigadinti gyvenimą (juk atsimenate, koks tikrasis mūsų tikslas).

Toliau, nedelsdami, imkite kaltinti kitus artimus žmones, tai gali būti vyras ar žmona, draugai, savo gyvenimus gyvenantys vaikai. Po to, persikelkite mintyse į mokslo ar darbo teritoriją ir ten raskite ką apkaltinti.

Žodžiu, kiekviena rytą, dieną ir vakarą raskite bent 4 – 5 žmones, iš artimiausios aplinkos, kurie jums sugadino ar gadina gyvenimą. Tai ypatingai gerai veikia.

3. Sekantis žingsnis – palaikykite namų aplinkoje netvarką. Netvarkykite, nevalykite, neplaukite, nesigaminkite ir t.t. Tam labai pagelbės betikslis Facebook skaitymas („skrolinimas“), dar galite parašyti kelis komentarus Delfi‘je arba pradėkite žiūrinėti TikTok (ten rašo, kad jis padeda susikurti savo dieną), ar įsijunkite kokį kuo mažiau intelektualų serialą. Dar galite valandų valandomis bendrauti su draugais.

Žodžiu – darykite viską, kas jus „bukins“ ir neleis susimąstyti apie tai, ką galima nuveikti, kad būtumėte kūrybingi ir įgalūs siekti tikslų. Tiesa, dar galite užsiimti azartiniais lošimais ar žaidimais, kompiuteriniai žaidimai yra SUPER priemonė, pasiteisinimui padeda net tokie intelektualūs, kaip šachmatai. Čia svarbu „prisėsti“ prie kompiuterio ne valandai ar dviem, bet tiesiog ilgam, pavyzdžiui, kelioms paromis.

 

Tingėjimas © Pixabay.com

4. Atidėliokite darbus ar mokslus, neskambinkite klientams, nerašykite atskaitų, o, kas mokosi – atidėliokite pamokas, pasiruošimą egzaminams, pamirškite apie kursinių ar diplominių rašymą.

Net nebandykite trumpam prisėsti prie svarbių veiklų ir pradėti dirbti tai, kas būtina – ištiks bėda, nes jei tik imsite dirbti – susigrąžinsite sau jėgas ir pasijausite galintys įveikti kliūtis, dar blogiau – grįš atsakomybė. Čia svarbiausias momentas: padidinti, kiek galima labiau, nerimą, susijusi su darbais ar mokslais, o kai nerimas jau atsiras, žiūrėkite punktą nr.3.

5. Pasidairykite aplinkui ir pastebėkite, ką gyvenime veikia tie, kurie yra sėkmingi, kaip jie gyvena. Viską darykite atvirkščiai. Būtinai atidėliokite viską, ką daro jie, kurie kuria, domisi, sėkmingai dirba ir moka įveikti tinginystę.

Neklausykite mylinčių jus žmonių patarimų. Jei nesiseks atidėlioti darbų ir pareigų – imkite kaltinti „kvailą projektą“, „nenormalų vadovą“, „nežinantį, ko nori mokytoją“, dar galima apkaltinti „likimą“ (nežinau kas tai tiksliai yra, bet padeda išsikeltam tikslui susigadinti gyvenimą pasiekti) arba apeiliuoti į „laisvę rinktis“ ir būtinai pasirinkite kaltinimus ir atidėliojimą.

6. Kad visa tai pavyktų greičiau – vartokite alkoholį arba kitus svaigalus. Jei dar nepradėjote, tai jau gal pats laikas? Juk dar ne viskas yra iš raidės „Š“. Visada įžangą galima padaryti svaiginantis nedidieliais kiekiais, po to net pastebėsite, jog norisi vis daugiau ir daugiau.

Taip gerai „prisilupus“ vakare, jau tikrai nesinorės nieko daryti ryte ir labai gerai padės pirmi 5 punktai šios instrukcijos. Dar pastebėsite, kad tampate piktas arba bejėgis – tai geri patarėjai gyvenimo griovimui.

7. Jei kas paskys, kad norint būti laimingu yra svarbu imtis veiksmo ir tiesiog kartais daryti tai, ką reikia daryti. Jei kas pasakys, kad nerimas sumažės, kai tik imsitės darbų – neklausykite, pykite, pasiųskite ten, kur žmonės tuo metu siunčiamasis nenori eiti.

Dar galite tiems, kurie trukdo susigadinti Jums gyvenimą, pasakyti „atstok“, „ne tavo reikalas“, „užknisai“, „aš geriau žinau, kaip gyventi“ ir bendrai atsisakykite bendrauti.

Tai pagrindiniai punktai padėsiantys jaustis blogai, nejausti atsakomybės, tapti nelaimingu, užsikelti įtampą ir, žinoma, gadinti savo gyvenimą, bet komentaruose galite juos ir papildyti, pačių atrasta išmintimi!

Jei kartais paskaičius persigalvosite ir nutarsite, kad Jūsų gyvenimas vienas ir už jį esate atsakingas Jūs – išeina, kad Jums nepavyks susigadinti gyvenimo. O aš linkiu – BŪKITE LAIMINGI!!!

Psichologė Vega Dikčienė

Raktažodžiai
Sidebar placeholder