Vienas didžiausių Europos televizijos kanalų propaguoja Kremliaus propagandą

Kuriozai: Europos Komisijos sąskaita vienas didžiausių Europos televizijos kanalų propaguoja Kremliaus propagandą

Vieno didžiausių Europos televizijos kanalų "Euronews" versija rusų kalba propaguoja Rusijos propagandistų pasakojimus. Tarp kanalo akcininkų yra ir Visos Rusijos valstybinė televizijos ir radijo transliavimo bendrovė, kuriai priklauso kiek daugiau nei 7 proc. akcijų, - paskelbė unian.net.

Ukrainos darbdavių federacijos narys Aleksandras Sokolovskis sakė.

"Nepaisant to, kad "Russia Today" ne taip seniai buvo uždrausta transliuoti Europoje, "Euronews" yra visiškai pajėgi susidoroti su Kremliaus propagandinėmis funkcijomis.  

Beje, "Euronews" pasiekia 248 mln. namų ūkių 135 šalyse ir gerokai lenkia savo konkurentus (CNN - 118 mln., BBC World News - 73 mln., CNBC - 71 mln.).

 "Euronews" būstinė yra Lione, Prancūzijoje.

"Euronews" turi apie 300 nuolatinių darbuotojų.

Be "Media Global Networks" (53), JAV NBC (25 proc.), Prancūzijos televizijos (10,73 proc.) ir Italijos RAI (9,66 proc.), tarp "Euronews" akcininkų yra ... Rusijos valstybinė televizijos ir radijo transliavimo bendrovė (7,17 proc.)"! - pažymėjo verslininkas.

Vis dėlto jis pabrėžė, kad televizijos kanalas iš dalies finansuojamas iš reklamos, o didžiąją dalį lėšų skiria Europos Komisija.

Jis priminė, kad birželį Ukrainos nacionalinė televizijos ir radijo transliavimo taryba oficialiai kreipėsi į kanalo vadovybę su pareiškimu dėl neteisingos ir šališkos medžiagos, propaguojančios Rusijos naratyvą apie Ukrainą.

Todėl "priežiūros institucija paprašė "Euronews Europe" nutraukti bendradarbiavimą su rusų kalba leidžiamu leidiniu ir gavo atsakymą, kad objektyvių ir nešališkų naujienų pateikimas auditorijai buvo ir yra "Euronews" tikslas visuose leidiniuose visomis kalbomis".

Sokolovskis taip pat pateikė Vokietijoje gyvenančio Alfredo Kocho pavyzdį. Jis apibendrino "Euronews" rusiškos versijos naujienų turinį:

    Rusijos kariuomenė beveik visiškai užėmė Bachmutą;

    Šiandien dėl Rusijos artilerijos apšaudymo Soledare žuvo du tūkstančiai AFU karių;

    Ukrainos kariuomenė toliau apšaudo Donecko gyvenamuosius rajonus;

    Mariupolyje atstatomi sugriauti namai ir miesto infrastruktūra. Iš Rusijos atvykę statybininkai kartu su vietos gyventojais atstato miestą.        Rusija skyrė milijardus rublių normaliam miesto gyvenimui atkurti;

    Berdianske vyksta rusiškų pasų išdavimas. Norintieji gauti Rusijos pilietybę laukia eilėse prie pasų tarnybų.

"Turiu klausimą Briuselio pareigūnams: kodėl uždarėte Simonyan ir jos "paraša today"?

Žodžio laisvė yra žodžio laisvė. Jokiu būdu.

Lione (ten yra "Euronews" būstinė) sėdi žmonės, kurie, naudodamiesi Europos signalo platinimo infrastruktūra, be jokių problemų transliuoja savo išmatas per didžiausią Europos televizijos kompaniją.

Tačiau jie laikomi Europos žurnalistais ir turi vizas, leidimus gyventi, o kai kurie iš jų tikriausiai net Europos pasus.

Tarsi Antrojo pasaulinio karo metais Londono karinių oro pajėgų biure būtų buvęs vokiečių naujienų skyrius, kuriam visiškai vadovavo daktaras Goebbelsas. Ir kiekvieną rytą: "Guten Morgen! Wir sprechen aus London!" Ir vis apie pergalingą Vermachtą ir subhumanus...", - piktinosi verslininkas.

Jis taip pat pažymėjo, kad už europiečių mokesčius visiškai respektabilus ES finansuojamas transliuotojas visiems 500 milijonų žmonių "skleidžia proputinišką nesąmonę". 

"Sokolovskis apibendrino: "Keli išblyškę žmonės skardžiais balsais visą parą šaukia Peskovo - Gromovo propagandą, o dešimtims puikių rusakalbių žurnalistų atimta galimybė dirbti pagal profesiją... O Putino šnipai Vidurio Europoje gyvena patogiai ir dirba "profesionaliai", - sakė jis.

Raktažodžiai
Sidebar placeholder