Sumažėjus kroviniams ir pajamoms iš Rytų, „Lietuvos geležinkeliai“ nuo šių metų balandžio mėn. atleido 1,2 tūkst. darbuotojų.

Skuodis: prie europinio geležinkelių tinklo turi būti prijungta ir Ukraina

Susisiekimo ministras Marius Skuodis pabrėžia, kad baigus „Rail Baltica“ projektą ir Lietuvą bei kitas Baltijos šalis prijungus prie europinio geležinkelių bėgių tinklo, prie jo taip pat turėtų būti prijungta Ukraina. Pasak jo, Lietuva tokiu atveju turėtų visą naują koridorių krovinių gabenimui.

„Tolesni žingsnis neapsiriboti tik Lietuva, bet prie europinio tinklo prijungti Ukrainą ir tai yra Ukrainos lygiai taip pat strateginis interesas, apie ką kalba ir Ukrainos geležinkeliai, apie ką kalba ir Ukrainos Vyriausybė“, – ketvirtadienį Vilniuje vykstančiame žaliajai ekonomikai, energetikai ir transportui skirtame „GreenTech Vilnius“ forume teigė M. Skuodis.

„Tokiu būdu turėsime visą naują koridorių krovinių gabenimui, kurio šiandien mes dar neturime“, – pridūrė jis.

Susisiekimo ministras aiškino, kad nepaisant sunkumų, jau šiandien Lietuvoje, pirmą kartą per Vakarus, t.y. aplenkiant Baltarusiją, Rusiją, yra gabenami ukrainietiški kroviniai.

„Pirmą kartą mūsų istorijoje, mes šiandien jau gabename ukrainietiškus krovinius. Nuo karo pradžios kalbame apie virš 100 traukinių, gal tai nėra dideli skaičiai tonomis, bet turime grūdus atkeliaujančius į Lietuvą ir netgi daug daugiau krovinių, keliaujančių į Ukrainą, o tie kroviniai yra naftos produktai, kurie yra ypač reikalingi Ukrainai“, – sakė jis.

Rašyti komentarą

Plain text

  • HTML žymės neleidžiamos.
  • Linijos ir paragrafai atskiriami automatiškai
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
Sidebar placeholder