Laisvydas Kancius

Laisvydas Kancius 2024 metų Dakaro raliui nesako nei TAIP, nei NE: ieško finansų

Čekijos sostinėje Prahoje vyko artėjančio Dakaro ralio pristatymo renginys, kuriame dalyvavo ir Klaipėdos miesto sporto ambasadorius Laisvydas Kancius.

"Organizatoriai plačiau papasakojo apie 2024-ųjų Dakaro pasikeitimus ir atsakė į įvairius klausimus. Tačiau tai dar nereiškia, kad galiu pasakyti, ar dalyvausiu. Visų pirma, dar nesibaigė šių metų "World Rally-Raid" pasaulio čempionatas.

Nors jame užimu lyderio poziciją bendroje įskaitoje, bet kol nenusės paskutinės dulkės visuose etapuose, niekas titulo man neduos. Todėl kol kas visa koncentracija į tai.

Žinoma, nesakau ir "Ne". Kartu su partneriais ir rėmėjais sprendžiame finansinius klausimus, skaičiuojame reikalingą biudžetą bei galimybes. Todėl prašau kantrybės - apie viską tikrai pranešiu", - teigė L. Kancius.

Visgi, jis atskleidė šiek tiek žinių, kas bus naujo ir įdomaus 2014 metų Dakaro ralyje.

"48 H CHRONO - iš esmės tai bus maratoninis etapas, tačiau su naujais iššūkiais. Pirmos dienos vakare dalyviai galės padėti vieni kitiems, bet nebus galima rinktis kas padės, nes visi dalyviai bus išskirstyti į aštuonis skirtingus bivuakus.

Jei pakliūsi į tą, kuriame nėra draugų ar norinčių padėti, teks kapštytis pačiam. Tokiu atveju didelį privalumą įgauna tie, kurie puikai išmano savo techniką.

Taip pat, visas dvi dienas, dalyviai neturės jokių ryšio priemonių ir negalės sužinoti tarpinių rezultatų. Kitaip tariant, dalyviai bus "akli" ir nežinos ar reikia daugiau greičio, kad pamėginti ką nors pavyti, ar galima važiuoti rizikuojant mažiau.

Antrąją dieną visi dalyviai stos prie starto linijos įveikti likusią greičio ruožo dalį ir tik finišavę sužinos savo rezultatą.

Iš viso, šio dviejų dienų greičio ruožo metu, teks įveikti 600 kilometrų. Beje, įdomu ir tai, kad šiame greičio ruože motociklai ir keturračiai važiuos kitokia trasa nei automobiliai ir sunkvežimiai.

Trasa - organizatoriai žada, kad iš viso maršruto, kurį bendrai sudarys 5000 kilometrų, net 60 proc. bus visiškai naujos trasos. Tai leis dar geriau susipažinti su Saudo Arabija ir, žinoma, kels naujų iššūkių lenktynininkams. Pavyzdžiui, bus daugiau kopų, kas turėtų tapti nemenku navigaciniu išbandymu visiems dalyviams. Viskas atrodo įdomiai ir su daug naujų iššūkių, todėl keliu nykštį į viršų", - savo Facebook paskyroje rašė L. Kancius.

2024 metų Dakaro ralis prasidės sausio 5 dieną Saudo Arabijoje. Dalyviai turės įveikti vieną prologą ir dvyliką įskaitinių greičio ruožų - iš viso apie 5000 kilometrų. Finišas - sausio 19 dieną Yanbu.

Žibėjo trijuose Dakaro raliuose

Priminsime, kad L. Kancius jau dalyvavo trejuose Dakaro raliuose ir yra pasiekęs svarių pergalių.

Jis vienas iš tų lenktynininkų, iš kurio veido nedingsta šypsena, o iš vidaus spinduliuoja gerą energiją, pozityvumą ir paprastumą.

Šios ir lyderio savybės traukia žmones, tad nenuostabu, kad L. Kancių nuolat supa sirgalių minios, o per lenktynes finišo vietoje jį pasitinka su trispalvėmis rankose ir traukdami lietuviškas motyvuojančias dainas.

"Esu labai dėkingas sirgaliams, kurie mane nuolat motyvuoja ir padrąsina, užveda. Didžiuojuosi ir tuo, kad esu Klaipėdos miesto ambasadorius.

Net ir trasoje, kai būna labai sunku, prisimenu tų sirgalių veidus, kurie mane palaiko, manimi tiki, akimirksniu atsiranda papildomų jėgų ir motyvacijos.

Noriu ištarti nuoširdų ačiū sirgaliams, rėmėjams ir visiems tiems žmonėms, kurie prisideda prie mano rezultatų. Bendromis pastangomis giname Klaipėdos ir visos Lietuvos vardą. Be jų nebūtų ir manęs. Tai tarsi bendras komandinis darbas dėl mūsų šalies ir miesto prestižo", - akcentavo L. Kancius.

Užuomazgos - nuo vaikystės svajonių

L. Kancius "Vakarų ekspresui" yra sakęs, kad vien dalyvauti Dakaro ralyje - didelis iššūkis.

"Pasakysiu atvirai: Dakaro ralyje pirmas 4-5 dienas lenktyniauji su konkurentais, o vėliau nė velnio taip nebėra, jau tenka konkuruoti ir stengtis įveikti ne tik konkurentus, bet ir save patį. Jau mąstai tik, kaip atsilaikyti ir įveikti Dakarą.

Reikia vertinti viską kompleksiškai: norint patekti į Dakarą, visų pirma reikia įveikti atranką, vėliau - sugebėti startuoti ir galų gale įveikti visą trasą, finišuoti. Kiti įsivaizduoja, kad pasiimi keturratį ir sau dalyvauji. Tikrai taip nėra.

Fiziškai tai yra labai sudėtinga, mačiau, kad Dakaro ralyje buvo žmonių, kurie tiesiog palūžo", - pasakojo L. Kancius.

LK

L. Kancius "Vakarų ekspresui" sakė, kad susidomėjimas keturračių lenktynėmis atsirado vaikystėje, sulaukus maždaug 10 metų.

"Tuomet Lietuvoje ėmė populiarėti Dakaro ralis ir aš puikiai pamenu, kad buvo tokia vokietė Jutta Kleinschmidt. Ji demonstravo įspūdingus rezultatus ir man labai įstrigo, kad tai gali padaryti moteris. Galvoje mintys pačiam pabandyti dalyvauti Dakaro ralyje ėmė kirbėti prieš maždaug dešimtmetį, o prieš 5 metus pradėjau rimtai eiti šios svajonės link", - pasakojo klaipėdietis.

"Dar kartą įsitikinau: neįmanomų dalykų nėra - tiesiog reikia daug dirbti", - sakė L. Kancius.

Klaipėdietį jau žino ir atpažįsta ne tik Dakaro ralio lyderiai, bet ir eiliniai klaipėdiečiai.

"Pastebiu ir parduotuvėje, ir šiaip kur eidamas mieste - stebi, pasisveikina, paklausia apie Dakaro ralį. Malonu, kad Lietuvoje Dakaro ralis populiarėja ir yra išties daug šio sporto sirgalių. Tai išties įkvepia ir motyvuoja", - sakė L. Kancius.

LK

L. Kancius jau anksčiau yra ne kartą teigęs, kad viena iš jo svajonių - kada nors užkopti ant Dakaro ralio prizininkų pakylos laiptelio ne kaip vieno iš etapų, o visų lenktynių prizininkui ar nugalėtojui.

"Galėčiau pasakyti taip: nebijokite svajoti! Ir svarbiausia - tą svajonę garsiai įvardinti sau ir ja, be abejo, pasidalinti. Tada esi maloniai nustebintas, kad žmonės, esantys šalia, paskatina ir įkvepia tave judėti pirmyn ir siekti užsibrėžtų tikslų. Juk ne veltui toks ir Dakaro ralio organizatorių šūkis: "Svajok. Daryk. Gyvenk."

Skaitomiausi portalai

Raktažodžiai

Rašyti komentarą

Plain text

  • HTML žymės neleidžiamos.
  • Linijos ir paragrafai atskiriami automatiškai
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
Sidebar placeholder