
„Moskvič-408“ „Turistas“.
Antrasis automobilis - „Fiat 124“ pagrindu sukurtas kabrioletas, pavadintas „Fiat 124 C4“.
Jį „Fiat“ užsakymu 1966 m. Turino automobilių parodai sukonstravo Milano kėbulų ateljė „Carrozzeria Touring“.

„Fiat 124 C4“.
Ištyrę paklausą, italai suprato, kad gali surinkti apie 1000 šio automobilio užsakymų, o tai tiems metams buvo neblogai.
Tačiau tuo metu, kai turėjo būti pradėta serijinė gamyba, „Carrozzeria Touring“ ateljė išnyko, o bazinio modelio „Fiat 124“ ėmė nebetikti ir persikėlė į SSRS, atgimęs VAZ-2101.

124 C4 kabrioletas techniškai nedaug kuo skyrėsi nuo „Fiat 124“.
Carrozzeria Touring paprasčiausiai paėmė 124 modelį ir pridėjo keletą akcentų.
Durys tapo ilgesnės ir kitokios formos, kėbulas buvo sutvirtintas skersiniais už galinės sofos.
Ir, žinoma, vietoj metalinio stogo buvo minkštas, sulankstomas stogas, kuris buvo patalpintas tradiciniame skyriuje už salono.
Turino automobilių parodoje C4 spindėjo.
Tačiau kitas iš 124-ojo „Fiat“ sukonstruotas kabrioletas - „Fiat 124 Sport Spider“, kurį sukūrė ateljė „Pininfarina“ ir kurį „Fiat“ galiausiai pasirinko serijinei gamybai, spindėjo stipriau.
- Nustebsite sužinoję, kodėl sovietmečiu mokyklose vaikus versdavo šokinėti per „ožį"
- Kodėl Sovietų Sąjungoje pirmame aukšte nebuvo balkonų: yra net 3 priežastys
- Kurie Sovietų Sąjungoje pagaminti motociklai buvo paklausūs kitose šalyse
Tokiomis sąlygomis mažasis C4 projektas neturėjo jokių šansų išsilaikyti.

Tuo tarpu SSRS buvo pagaminti du turistai. Pirmasis - tai, grubiai tariant, „Moskvič-408“, kuriam buvo nupjautas stogas.
Kaip nuimamas viršus buvo panaudotas gražus plastikinis dangtelis, kuris nebuvo sulankstomas ir nenuimamas, o buvo pagamintas iš vieno gabalo ir turėjo būti laikomas garaže.
Dugnas buvo sutvirtintas X formos pagalbiniu rėmu, suteikiančiu kėbului standumo.

Antrasis automobilis buvo pažangesnis.
Durys buvo padarytos ilgesnės (pirmajame automobilyje durys liko standartinės - tiesiog buvo nuimtas rėmas), todėl įlipti ant galinės sofos buvo patogiau.
Beje, durys, sparnai, variklio dangtis ir bagažinė buvo pagaminti iš aliuminio, todėl sumažėjo automobilio svoris.
Daugelyje šaltinių galima rasti informacijos, kad po antrojo automobilio variklio dangčiu buvo įmontuotas eksperimentinis variklis su elektroniniu degalų įpurškimu, kurį sukūrė CNITA (Centrinis automobilių ir stacionarių variklių degalų aparatų tyrimų institutas).
- Šie 5 dalykai buvo išrasti Sovietų Sąjungoje: kai kuriuos naudojame ir šiandien
- „Tetris“ žaidimui jau 40 metų: kaip sovietų programuotojo kūrinys pateko į Vakarus ir užkariavo pasaulį

Tačiau eksperimentai su įpurškimu MZMA pradėti tik 60-ųjų pabaigoje, todėl antrojo „Tourist“ variklio „eksperimentus“, greičiausiai, sudarė atskiri eksperimentiniai mazgai: benzino siurblys ir karbiuratorius.
O įpurškimas, jei jis ir buvo įrengtas, buvo sumontuotas vėliau.
Apskritai abu šie automobiliai tapo tikru bandymų poligonu.
Pirmasis „Tourist“ turėjo visą tą pačią įrangą kaip ir įprastas 408: 50 arklio galių apatinio veleno variklį, būgninius stabdžius ir maksimalų 120 km/val. greitį.
Antrasis buvo šiek tiek galingesnis ir greitesnis - 63 AG ir 130 km/val.
Abiejų automobilių svoris siekė iki tonos.
Fiat 124 C4 taip pat svėrė mažiau nei toną, o po variklio dangčiu turėjo 1,2 viršutinių vožtuvų variklį, kurio galia siekė 60 jėgų.
Rusų „turistų“ likimas liūdnas. Jie paprasčiausiai dingo ir niekas jų daugiau nebematė.
Žinoma, išskyrus komentatorius, kurie teigia, kad vienas iš jų yra kaimyno garaže.

Tačiau ne taip seniai dirbtuvėse pavyko atkurti mėlyną „Turistą“. Jis tikrai įspūdingas.
Su itališkuoju 124 C4 viskas vyko dar banaliau - jis liko viename egzemplioriuje. Šis automobilis vis dar gyvas ir saugomas vienoje iš Europos kolekcijų.
Mes jo nematėme serijinės gamybos, tačiau turime galimybę pamatyti jį gyvą. Kitaip nei originalus Moskvič.
Parengta pagal užsienio spaudą
- Kodėl Sovietų Sąjungoje pienas buvo parduodamas trikampiuose popieriniuose pakeliuose
- To nerasite net turguje: SSRS laikų produktai, kurių niekada neišbandysite
- Kiekviena iš šių SSRS laikų knygų verta daugiau nei 10 000 dolerių: vertingų leidinių sąrašas
- Kodėl „sovietinis“ šampanas ir ledai visai nėra sovietiniai
Rašyti komentarą