Prabangūs ir be problemų: paskelbti patikimiausi naudoti premium klasės automobiliai

(2)

Prabangūs automobiliai yra patogūs ir kokybiškai įrengti, tačiau toli gražu ne visi jie yra be problemų. Ekspertai nustatė patikimiausius premium klasės modelius.

Tyrimo rezultatus paskelbė leidinys „WhatCar“.

Jo metu buvo apklausti iki 5 metų senumo premium klasės automobilių savininkai, kad jie papasakotų apie pagrindines problemas ir gedimus. 

Serviso lankymo dažnumas ir remonto kaina turėjo įtakos tam tikros modelio vietai reitinge.

Pažymima, kad brangūs automobiliai tapo mažiau patikimi – jų vidutinis reitingas segmente yra 89,4 %, o 2023 m. jis buvo 91,1 %.

10 vieta. BMW 330e PHEV (2016–2020 m.) – patikimumo reitingas 92 %

BMW 330e / Nuotrauka: Auto Express

BMW 3 serijos F30 plug-in hibridas yra stebėtinai patikimas, nors ir problemiškesnis nei benzininė šio modelio versija. 

Gedimai buvo nustatyti 16 % automobilių, dažniausiai gedo elektros įranga. 

Daugiau nei pusė automobilių buvo užlaikyti servise savaitę ar net ilgiau. Vidutinė remonto kaina siekė 2000 dolerių, o tai nemažai.

Probleminės vietos – elektronika, navigacija, multimedija.

9 vieta. Mazda 6 (2013–2022 m.) – patikimumo reitingas 92,3 %

Mazda 6 / Nuotrauka: Mazda

Sedanas Mazda 6 yra pigiausias reitinge, tačiau kokybe gali konkuruoti su brangesniais premium modeliais. 

Problemos buvo užfiksuotos 35 % automobilių, tačiau paprastai jos buvo nedidelės ir susijusios su kėbulo detalėmis, stabdžiais ir elektronika. 

Dauguma automobilių buvo suremontuoti per dieną ir nemokamai – pagal garantiją. 

Remonto kaina svyruoja nuo 680 iki 1000 dolerių.

Probleminės vietos – kėbulo detalės, oro kondicionierius, stabdžiai, elektronika.

8 vieta. „Mercedes-Benz E-Class“ (2016–2024 m.) – patikimumo reitingas 92,7 %

„Mercedes-Benz E-Class“ / Nuotrauka: „Mercedes-Benz

Probleminiais pasirodė 25 % Mercedes E-Class W213. 

Nors gedimai nebuvo labai rimti (daugiausia elektronikos), 43 % automobilių buvo užlaikyti servise savaitę ar ilgiau. 

Nors 86 % atvejų buvo garantiniai, likusiems savininkams teko sumokėti nuo 400 iki 2000 dolerių.

Probleminės vietos – elektronika, pakaba.

7 vieta. Skoda Superb TDI (2015–2024 m.) – patikimumo reitingas 92,9 %

Skoda Superb / Nuotrauka: Skoda

Dyzeliniai „Skoda Superb“ yra patikimesni už benzininius – tik 13 % automobilių susidūrė su gedimais. 

Dažniausiai gedo variklis, išmetimo sistema ir pakaba. 

47 % automobilių remontas truko ilgiau nei savaitę. 

67 % atvejų buvo garantiniai, tačiau apskritai „Superb“ yra pigus išlaikyti – vidutinė remonto kaina yra 400 dolerių.

Probleminės vietos – variklis, išmetimo sistema, pakaba.

6 vieta. Jaguar XF (2015–2024 m.) – patikimumo reitingas 94,7 %

Jaguar XF / Nuotrauka: Jaguar

Priešingai stereotipams, antros kartos sedanas Jaguar XF yra gana patikimas. 

Problemiškos yra tik 14 % automobilių, o pagrindiniai gedimai atsiranda apdailoje, variklyje, elektronikoje ir multimedijoje. 

Du trečdaliai automobilių buvo suremontuoti per dieną, o 83 % – pagal garantiją. 

Vidutinė kaina sudarė nuo 400 iki 680 dolerių.

Probleminės vietos – išorinė ir vidinė apdaila, variklis, elektronika, multimedija.

5 vieta. BMW 3 serija G20 dyzelis (nuo 2019 m.) – patikimumo reitingas 96 %

BMW 3 serija G20 / Nuotrauka: BMW

Dyzeliniai BMW 3 serijos automobiliai turi šiek tiek daugiau problemų nei benzininiai, bet vis tiek yra patikimi – 17 % automobilių lankėsi servise. 

Dažniausiai gedo variklis, elektronika ir kėbulo detalės. 80 % automobilių buvo remontuoti nemokamai pagal garantiją, likę savininkai sumokėjo iki 70 dolerių.

Probleminės vietos – variklis, kėbulo detalės, elektronika.

4 vieta. BMW 3 serija F30 dyzelis (2012–2019 m.) – patikimumo reitingas 96,5 %

BMW 3 serija F30 / Nuotrauka: BMW

Dyzelinis BMW 3 serijos F30 yra šiek tiek patikimesnis už savo pirmtaką – gedimai buvo nustatyti 15 % automobilių. 

Dažniausiai gedo akumuliatorius, kėbulo detalės, elektronika ir pakaba. 

Paprastai remontas truko vieną dieną, o pusėje atvejų buvo atliekamas pagal garantiją. Kiti savininkai sumokėjo iki 270 dolerių.

Probleminės vietos – akumuliatorius, kėbulo detalės, elektronika, pakaba

3 vieta. BMW 5 serija G30 benzinas (2017–2023 m.) – patikimumo reitingas 96,7 %

BMW 5 serija G30

Tik 14 % ankstesnės kartos benzininio BMW 5 serijos automobilių lankėsi servise, dažniausiai dėl elektronikos problemų. 

75 % automobilių buvo remontuojami pagal garantiją, likę savininkai sumokėjo nuo 270 iki 400 dolerių.

Probleminės vietos – elektronika, multimedija.

2 vieta. BMW 3 serijos G20 benzinas (nuo 2019 m.) – patikimumo reitingas 97,5 %

BMW 3 serija G20 / Nuotrauka: BMW

9 % dabartinės kartos benzininės BMW 3 serijos turėjo gedimų. 

Paprastai gedo variklis ir elektronika, tačiau, 89 % atvejų tai buvo garantiniai gedimai. 

Tačiau 44 % automobilių buvo servise ilgiau nei savaitę.

Probleminės vietos – variklis, elektronika.

1 vieta. Lexus ES (nuo 2018 m.) – patikimumo reitingas 99,3 %

Lexus ES / Nuotrauka: Lexus

„Lexus“ visada teikė pirmenybę patikimumui, todėl nenuostabu, kad tik 4 % ES sedano modelių buvo rasta gedimų. 

Visi jie buvo pašalinti pagal garantiją. 

Kai kurie „Lexus ES“ automobiliai buvo suremontuoti per dieną, kiti techninės priežiūros centre praleido savaitę.

Šaltinis: focus.ua

Rašyti komentarą

Plain text

  • HTML žymės neleidžiamos.
  • Linijos ir paragrafai atskiriami automatiškai
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
Sidebar placeholder