Turizmo paroda

Tarptautinės verslo parodos: kaip padidinti dalyvavimo naudą

Inovacijų agentūra kviečia eksportuotojus prisistatyti jungtiniuose nacionaliniuose stenduose tarptautinėse verslo parodose. Šiemet atrinktos septynios tikslinės tarptautinės parodos užsienyje, kuriose bus pristatomos Lietuvos informacinių ryšių ir technologijų, gyvybės mokslų, lazerių, gynybos, inžinerijos sektorių eksporto galimybės.

„Siekiant išlikti konkurencingiems pasauliniu mastu, sektorių stiprybes ir silpnybes reikia vertinti  kitų šalių kontekste. Skatiname Lietuvos įmones dalyvauti tarptautinėse parodose įvairiais formatais: nuo parodos lankymo iki dalyvavimo parodoje nuosavame stende ar bendrame jungtiniame su kitomis įmonėmis bei Inovacijų agentūros pagalba.

Esame sukaupę didelę nacionalinių stendų organizavimo patirtį tarptautinėse parodose ir šį kanalą pasitelkiame ne tik įmonių pristatymui, tačiau taip pat didelę reikšmę teikiame Lietuvos ekonominio potencialo tarptautinei komunikacijai: bendrai Lietuvos pozicionavimo kokybei, pagrindinės žinutės apie Lietuvos verslo potencialą sklaidai, tarptautinių partnerysčių kūrimui ir vystymui.

Tai be abejonės padeda pritraukti dėmesį ir stende dalyvaujančioms įmonėms užmegzti vertingus kontaktus“, – teigia Simona Buziliauskienė, Inovacijų agentūros Eksporto skatinimo ir tikslinių rinkų skyriaus vadovė.

Galima išskirti tris pagrindinius dalyvavimo tarptautinėje parodose sėkmės faktorius: dalyvavimas jungtiniame nacionaliniame stende, dalyvavimo tarptautinėse parodose nuoseklumas ir tinkamas pasiruošimas parodai.

Anot S. Buziliauskienės, sektoriaus įmonių dalyvavimas bendrame nacionaliniame stende kuria ir suteikia didelę pridėtinę vertę. Dėka Inovacijų agentūros turimų gerai išplėtotų tarptautinių ryšių, įmonių žinomumas auginimas dar iki dalyvavimo parodoje, o buvimas stende dažnu atveju leidžia turėti kur kas daugiau ir kokybiškesnių kontaktų. 

Inovacijų agentūra per metus įmonėms suteikia galimybę sudalyvauti vidutiniškai aštuoniuose nacionaliniuose stenduose tikslingai atrinktose strateginėse tarptautinėse verslo parodose.  „Nuoseklus dalyvavimas ir tęstinumas yra vienas iš sėkmės faktorių.

Dažniausiai prireikia ne vienerių metų užmegzti reikiamas partnerystes ir užsitarnauti kokybiškas vietas tarptautinėse parodose“, – teigia S. Buziliauskienė.

Tarptautinę parodą pasirinkus kaip priemonę eksporto plėtrai, sėkmė labai priklauso  nuo pačios įmonės pasirengimo dalyvauti parodoje. „Labai svarbu ne tik dalyvauti, bet ir būti pastebėtiems, gebėti pritraukti klientus ne tik stendo vieta, mastu, kokybišku išpildymu, bet ir turiniu – kokybiškai atrinktomis ir Lietuvą atstovaujančiomis įmonėmis, tad įdirbio reikalaujame ne tik iš savęs, bet ir iš dalyvių“, – akcentuoja ji.

Remiantis ankstesnėse tarptautinėse verslo parodose dalyvavusių įmonių patirtimi, parodos įpareigoja pagalvoti ir įsiverti savus pasiekimus, perspektyvumą tarptautiniame lygmenyje. Parodose dalyvavusios įmonės akcentuoja, kad itin svarbus tinkamas pasiruošimas: parodos dalyvių analizė, išankstinis klientų kvietimas į stendą, vertės pasiūlymo paruošimas ir produktų adaptavimas, atsižvelgiant į rinkos ypatumus.

Tik aiškiai nustatyti eksporto ir verslo plėtros tikslai, kokybiškas pasiruošimas ir profesionalus darbas parodoje gali garantuoti naujų partnerysčių sėkmę. Įmonės teigia, kad dalyvauti verta dėl kelių priežasčių: susitikęs gali pabendrauti su esamais partneriais, užmegzti kontaktus su naujais klientais ir įsivertinti kokie, dar iki tol nežinoti konkurentai ar potencialūs partneriai dirba tiksliniame rinkos segmente.

Šiemet Inovacijų agentūra Lietuvos eksportuotojams siūlo dalyvauti nacionaliniuose stenduose šiose tikslinėse parodose:

Skaitomiausi portalai

Raktažodžiai

Rašyti komentarą

Plain text

  • HTML žymės neleidžiamos.
  • Linijos ir paragrafai atskiriami automatiškai
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
Sidebar placeholder