„Nors procentinė dalis buvo nedidelė, rimtos socialinės ir ekonominės pasekmės rodo, kad „CrowdStrike“ naudojasi svarbias paslaugas teikiančios organizacijos“, – tinklaraščio įraše teigia „Microsoft“.
Bendrovė pažymi, kad programinės įrangos atnaujinimai „kartais sukelia sutrikimų“, tačiau pripažįsta, kad tokio masto įvykis – retas atvejis.
JAV korporacija pabrėžė, kad incidentas nėra tiesiogiai susijęs su „Microsoft“ darbu, nes gedimas įvyko dėl „CrowdStrike“ programinės įrangos atnaujinimo. Tačiau korporacija stengėsi išspręsti problemą, nes ji susijusi su jos ekosistema.
Penktadienį, liepos 19 d., daugelio pasaulio bendrovių „Windows“ operacinės sistemos valdomi kompiuteriai nustojo pilnai įsijungti.
Priežastis buvo vieno iš „CrowdStrike“ programinės įrangos atnaujinimų klaida, kažkodėl paveikusi visą „Windows“ sistemą.
Tuo pat metu „Microsoft“ pranešė apie kelių savo debesijos paslaugų, įskaitant „Microsoft Teams messenger“, antivirusinę programą „Microsoft Defender“ ir „Microsoft 365“ komponentus, prieinamumo problemas, kilusias dėl „Azure“ debesijos paslaugos perkonfigūravimo.
Dėl sutrikimų vėlavo tūkstančiai skrydžių visame pasaulyje, problemų kilo vertybinių popierių biržose, bankuose, ligoninėse ir televizijos kanaluose.
Rengiami milžiniški ieškiniai dėl patirtų nuostolių.
Linux ir „Apple“ OS valdomos įrangos šis pasaulinis sutrikimas nepalietė.
Rašyti komentarą