Savivaldybės įmonės „Klaipėdos paplūdimiai“ vadovas Žigintas Narmontas sako, kad ligšiolinė prieplauka laivams švartuoti buvo įrengta padrikai, pasenusi ir nesaugi.
„Prieplauka buvo pusiau savadarbė, susidėvėjusi, nesaugi, dėl to ir priėmėme sprendimą ją atnaujinti, bandysime tai padaryti“, - ketvirtadienį „Vakarų ekspresui“ sakė Ž. Narmontas.
Pasak įmonės vadovo, prieplaukoje vieningos tvarkos iki šiol nebuvo, pastebėta savivalės atvejų.
„Laiveliai stovėjo prie savadarbių pontonų, šiek tiek buvo kaip užgrobta teritorija privatininkų, tai mes per metus viską išsiaiškinome, susidėliojome, iškėlėme iš upės tuos nesaugius įrenginius“, - pasakojo jis.
Atnaujinant prieplauką ketinama įrengti 190 metrų ilgio plūduriuojančią pontoninę konstrukciją, o pati krantinė šįkart nebus tvarkoma: „Žadame įrengti naują, saugią prieplauką. Bus tik pontonai, krantinei nieko nedarysime.“
Pernai bendrovės „Hidrosfera“ parengto prieplaukos paprastojo remonto projekte teigiama, jog ties esamu slipu, maždaug 18 metrų ilgio ruože pontonai nebus įrengiami.
„Klaipėdos paplūdimiai“ jau paskelbė rinkos konsultaciją ir iki vasario 12 dienos planuoja išsiaiškinti su būsimais darbais susijusius sprendimus ir tik tuomet skelbti prieplaukos remonto konkursą.
Ž. Narmontas tikisi, kad viešųjų pirkimų procedūros neužtruks ir nauja prieplauka bus sumontuota iki vasaros.
„Tikiu, kad vasaros pradžiai nauja prieplauka turėtų būti“, - sakė „Klaipėdos paplūdimių“ vadovas.
Greta buvusio trąšų fabriko „Union“ autentiškų sandėlių, kurie laikomi kultūros paveldu, įsikūrusioje prieplaukoje laivus švartuoja kelios dešimtys savininkų.
Klaipėdos vicemeras Algirdas Kamarauskas pernai „Vakarų ekspresui“ teigė, kad prie savivaldybei priklausančių krantinių ruošiamasi įvesti tvarką, oficialiai suregistruoti prieplaukos naudotojus, nustatyti mokestį už paslaugą.
Kai kurie laivelių savininkai viešai piktinosi tokiais planais ir net svarstė, jog pokyčiai įvedami neskaidriai.
Rašyti komentarą