„Šių metų pradžioje gauti klientų pasitenkinimo tyrimo rezultatai parodė gana aukštą klientų pasitenkinimo lygį, lyginant su bendru šalies komunalines paslaugas teikiančių įmonių vidurkiu.
Visgi, kaip tobulintiną sritį matėme klientų užklausų valdymą. Taigi, šiemet didelį dėmesį skiriame ne tik infrastruktūros rekonstrukcijai, bet ir klientų patirties gerinimui.
Norime, kad gyventojai galėtų dar patogiau ir operatyviau gauti jiems aktualią informaciją“, - teigia „Klaipėdos vanduo“ generalinis direktorius Benitas Jonikas.
Klientai nuo šiol darbo dienomis konsultacijas bendruoju telefonu +370 46 220 220 galės gauti ir po darbo valandų, kadangi skambučiai priimami nuo 7 val. ryto iki 20 val. vakaro.
Taip pat primename, jog įvykus avarijoms ar pastebėjus galimus tinklų gedimus, apie juos nedelsiant bet kuriuo paros metu kviečiame pranešti tuo pačiu telefono numeriu, meniu pasirenkant 1.
Prireikus, klientai gali atvykti gyvai konsultacijai į bendrovės Klientų aptarnavimo centrus, esančius Klaipėdoje (Ryšininkų g. 11) ir Gargžduose (Laugalių g. 2B).
Čia ne tik atsakoma į jiems rūpimus klausimus, bet ir padedama užsiregistruoti į Savitarnos svetainę, paaiškinama, kaip naudotis įmonės e. paslaugų teikiamais privalumais.
„Klaipėdos vanduo“ primena, jog naudojantis Savitarnos svetaine www.savitarna.vanduo.lt galima patogiai ir lengvai deklaruoti rodmenis, neišeinant iš namų apmokėti sąskaitas bei užsisakyti daugelį bendrovės teikiamų paslaugų.
Rašyti komentarą