Klaipėdos miesto savivaldybė

Parengtas gyventojams teikiamų paslaugų kokybės gerinimo standartas - Klaipėdos miesto savivaldybės piliečių chartija

Klaipėdos miesto savivaldybės administracijoje pradėjus taikyti kokybės vadybos sistemą LEAN, darbuotojai ieško optimalių sprendimų gerinant paslaugų kokybę ir prieinamumą gyventojams, siūlo nujas ir keičia nusistovėjusias tvarkas. Tikimasi, kad gyventojai jau pajuto, jog pastaruoju metu atsirado daugiau elektroninių paslaugų, sutrumpėjo paslaugų teikimo terminai.

Siekdama skaidraus, sklandaus, sumanaus ir pažangaus miesto strategijos įgyvendinimo, Klaipėdos miesto savivaldybė parengė Piliečių chartiją, viešą ir savanoriškai inicijuotą deklaraciją, skirtą administracinėms, viešosioms paslaugoms ir aptarnavimo kokybei tobulinti. Šis dokumentas yra parengtas siekiant atliepti tiek klaipėdiečių, tiek Savivaldybės darbuotojų lūkesčius ir galimybes.

Dokumento tekste įvardintiems įsipareigojimams pastabas galėjo teikti visi Klaipėdos gyventojai. Tai yra abipusis − Klaipėdos miesto savivaldybės darbuotojų ir klaipėdiečių - susitarimas, atspindintis nuoseklaus ir orientuoto į aptarnavimo kokybę bendradarbiavimo deklaravimą.

Piliečių chartijoje susitarta, kad:

 Gyventojai, besikreipiantys į Klaipėdos savivaldybę rūpimais klausimais, vadovaujasi šiais principais:

o įsitraukimas ir dalyvavimas diskusijose, sprendžiant su Klaipėdos miesto vizija, misija ir prioritetais susijusius klausimus;

o pagarbus bendravimas, teisingos ir reikalingos informacijos bei dokumentų teikimas;

o siūlymų Savivaldybės administracijos ir paslaugas teikiančių įstaigų bei įmonių veiklai tobulinti teikimas.

 Savivaldybės administracija vadovausis šiais bendraisiais paslaugų teikimo principais:

o orientacija į Klaipėdos miesto gyventojų poreikius ir aktualios, savalaikės, išsamios informacijos teikimas patogiais komunikavimo kanalais;

o dėmesys profesionaliam, mandagiam ir atviram bendravimui;

o paslaugų teikimas naudojant šiuolaikinių informacinių technologijų galimybes;

o greitesnis nei per teisės aktuose numatytą terminą paslaugos ir informacijos teikimas;

o nuolatinis paslaugų kokybės tobulinimas;

o paslaugų teikimas laikantis įstatymų.

Kviečiame susipažinti ir drauge laikytis sutartų įsipareigojimų.

Susipažinti su Klaipėdos miesto piliečių chartija kviečiame Savivaldybės tinklalapyje www.klaipeda.lt. Nuoroda: aaldfddzlorebj4hyz4ryq5vqepfd7vc (klaipeda.lt)

Klaipėdos regiono savivaldybių chartijos parengtos įgyvendinant iš 2014-2020 m. Europos Sąjungos struktūrinių fondų lėšų finansuojamą projektą „Paslaugų teikimo gyventojams kokybės gerinimas Klaipėdos regiono savivaldybėse“.

Gemius

Raktažodžiai

Rašyti komentarą

Plain text

  • HTML žymės neleidžiamos.
  • Linijos ir paragrafai atskiriami automatiškai
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
Sidebar placeholder