"Atrodo, kad žolė žiede greitai sieks pažąstis. Įdomu, ar tai nepriežiūra ar kokia nors nauja tvarka", - "Vakarų ekspresui" pirmadienį teigė viena skaitytoja, kone kasdien pravažiuojanti šia sankryžą.
Savivaldybės atstovų teigimu, uostamiestyje netaikoma praktika, kai žolė nepjaunama specialiai, siekiant didinti biologinę įvairovę.
„Tokia praktika, kai žolė specialiai nešienaujama didinant biologinę įvairovę, Klaipėdoje netaikoma“, - teigiama Savivaldybės komentare.
Anot jo, žolė žiedinėje sankryžoje pjaunama pagal sudarytą grafiką, o šiam darbui samdoma įmonė turės šiuos plotus šienauti papildomai.
„Miesto tvarkymo skyrius informavo, kad žolė turi būt šienaujama kas 3 savaites. Rangovai bus papildomai įpareigoti nupjauti žolę“, - „Vakarų ekspresui“ pranešė Savivaldybė.
Po sankryžos rekonstrukcijos žiedas pritaikytas gyventojų lankymui - jame įrengti pėsčiųjų takai, suoliukai, liftas judėjimo negalią turintiems žmonėms, žaliosios erdvės, po juo - požeminės perėjos.
Pusketvirtų metų trukusios ir šiemet balandį baigtos rekonstrukcijos metu žiedinė sankryža pertvarkyta į eismui pralaidesnį turbožiedą, virš jo pastatyta estakada. Visi šie darbai kainavo per 40 mln. eurų, iš jų apie 4 mln. eurų finansavo Klaipėdos savivaldybė.
Rašyti komentarą