Klaipėda nuo kitų metų pradės rinkti 1 euro pagalvės mokestį

Klaipėda - verslui draugiškiausias miestas regione

Pirmą kartą „Emerging Europe“ išskirtoje 100-200 tūkst. gyventojų turinčių Europos miestų kategorijoje Klaipėda išrinkta verslui draugiškiausiu miestu. Visose aštuoniose vertinimo kategorijose mūsų miestas pateko tarp 5 geriausiųjų.

„Emerging Europe“ yra prieš dešimtmetį Jungtinėje Karalystėje įkurta agentūra, skirta plėtoti ekonominius, socialinius ir demokratijos ryšius 23-ose Rytų ir Centrinės Europos šalyse bei Pietų Kaukaze.

Miestus vertino daugiau kaip 100 ekspertų. Klaipėda aplenkė tokius regiono miestus kaip Pilzenas ir Liberecas Čekijoje, Burgas Bulgarijoje ir Žešuvas Lenkijoje.

Žemiau liko ir Kroatijos Splitas bei Gruzijos Batumis.

Didžiųjų regiono miestų reitinge pirmoje vietoje - Vilnius.

Kasmetiniuose „Emerging Europe“ reitinguose Klaipėda išrinkta patraukliausiu verslui mažuoju Europos miestu. Daugiau nei 100 pasaulinių TUI (tiesioginių užsienio investicijų) ekspertų grupė vertino aštuoniose - prekės ženklo, ekonominio potencialo, verslo klimato, talentų, išmaniojo miesto, infrastruktūros ir susisiekimo, gyvenimo kokybės bei vietinių institucijų palaikymo - kategorijose. Klaipėda visose pateko į TOP 5.

Tačiau nė vienoje iš šių aštuonių kategorijų mūsų uostamiestis nebuvo pirmoje vietoje.

Geriausias Klaipėdos vertinimas buvo verslo klimato ir talentų kategorijose - 2 vieta.

Pasak Andrew Wrobel, „Emerging Europe“ bendrapartnerio, „dviejų Lietuvos miestų - Klaipėdos ir Vilniaus - patekimas į indekso viršūnę įrodo, kad šalis ir šie atskiri miestai padarė ir daro puikų darbą skleisdami informaciją apie verslo galimybes. Klaipėdos atveju vietinių institucijų indėlis yra net labiau matomas nei Vilniuje.

Šios institucijos dažniausiai ir padeda pamatą įmonėms pasirinkti naują vietą, kuri prisidės prie augimo ateityje. Verslo požiūriu antroji vieta verslo klimato, talentų ir išmaniojo miesto bei trečioji vieta ekonominio potencialo kategorijose rodo, kad Klaipėda yra išties įdomi vieta verslo atžvilgiu“.

„Klaipėda ID“ Investicijų skyriaus vadovės Dianos Manko teigimu, „Klaipėdos didžiausias iššūkis yra būti matomai pasauliniame kontekste. Tokie įvertinimai parodo, kad, nepaisant sunkumų, mes užimame tvirtą poziciją Europoje kaip miestas, į kurį verta investuoti.

Ne dėl to, kad taip susiklostė aplinkybės ar mums pasisekė, bet dėl tikslingai įdėtų pastangų ir darbo gerinant sąlygas investuotojams, teikiant reikalingas paslaugas verslams, vykdant investuotojų priėmimą ir aptarnavimą, įgyvendinat finansines paskatas ir pan.“.

Šiemetiniame vertinime pirmą kartą atrinkti 78 kylantys miestai, kuriuose gyvena nuo 100 000 iki 200 000 gyventojų. Ši papildoma grupė buvo įtraukta dėl augančio susidomėjimo steigti veiklas vadinamuosiuose trečiosios pakopos miestuose.

Raktažodžiai

Rašyti komentarą

Plain text

  • HTML žymės neleidžiamos.
  • Linijos ir paragrafai atskiriami automatiškai
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
Sidebar placeholder