Komisijoje aptarti eismo pokyčiai mieste
(6)Bendrovė „Plungės lagūna“ jau birželio 1 d. planuoja pradėti Paryžiaus Komunos gatvės rekonstrukciją. Darbų pradžioje eismas dar nebus ribojamas. Vėliau planuojama įrengti laikinus apvažiavimus, todėl važiuoti Paryžiaus Komunos gatve bus sudėtinga. Laikini įvažiavimai daugiausia pasitarnaus, kad gyventojai galėtų patekti į savo gyvenamųjų kiemų teritorijas, darbuotojai - į darbo vietas. Tačiau tranzitiniam transportui remonto laikotarpiu, ypač piko metu, bus siūloma rinktis važiavimą per Sausio 15-osios, Tilžės ir Kauno gatves. Pagal sutartį Paryžiaus Komunos gatvės rekonstrukcijai yra numatyti dveji metai ir tam bus skirta 2,5 milijono eurų.
„Plungės lagūnos“ atstovas pažadėjo, kad eismas pačia Paryžiaus Komunos gatve bus atvertas dar visiškai neužbaigus rekonstrukcijos, o užklojus tik pirmąjį asfalto sluoksnį. Apie vykdomų darbų eigą ir eismo ribojimus bus informuojama atskirai.
Uždarys pervažą
Nuo liepos 1 iki 16 dienos planuojama visiškai uždaryti eismą per Rimkų geležinkelio pervažą. Pervažos rekonstrukciją vykdysiančios UAB „TopRails“ atstovas patikino, kad praktiškai neįmanoma rekonstruoti pervažos, jos visiškai neuždarius. Todėl daugiau nei dvi savaites eismas į Rimkus bus nukreipiamas nuo Šilutės plento per Klaipėdos LEZ teritoriją Lipkių, Pramonės, Šlepelių gatvėmis ir toliau - vėl Rimkų gatve. Tokiu maršrutu tuo laikotarpiu važiuos ir visuomeninis transportas.
Rekonstruojant Rimkų pervažą bus pasitelktos naujos technologijos, ties bėgiais bus montuojama gumos kompozito danga bei sustiprinta asfalto danga, kad nesusidarytų provėžos. Taip pat bus sutvarkytos pervažos prieigos 10 metrų atstumu nuo geležinkelio.
Avaringas įvažiavimas
Taikos pr. 78 planuojant statyti didelį prekybos ir pramogų centrą, kartu šiuo metu planuojamas ir aplinkinių Taikos pr. Raudonės, Šturmanų ir Kalnupės gatvių rekonstrukcijos. Rekonstruojant Taikos pr. atkarpą tie Naujakiemio ir Raudonės gatvėmis bus įrengta šviesoforais reguliuojama sankryža. Atsiras papildomos greitėjimo ir lėtėjimo juostos.
Daugiau klausimų kylą dėl numatomo įvažiavimo į prekybos centro požeminę automobilių aikštelę iš Taikos pr. pusės. Aurelijus Jankauskas, Klaipėdos apskrities VPK Kelių policijos skyriaus viršininkas, atkreipė dėmesį, kad įvažiavimas į prekybos centrą planuojamas greta viešojo transporto sustojimo. O tai labai padidina eismo įvykių riziką. Kaip pavyzdį policijos vadovas paminėjo situaciją prie „Lidl“ ir „Grandus“ prekybos centrų Taikos pr. Ten per metus fiksuojamas ne vienas įskaitinis eismo įvykis, kai autobusui staigiai stabdant yra sužalojami keleiviai. Taip pat planuojamas įvažiavimas kirstų dabar jau esantį pėsčiųjų ir dviračių taką. Tačiau prekybos centro projektuotojai siekia, kad įvažiavimas visgi būtų paliktas, nes jis sumažintų kitų dviejų įvažiavimų apkrovimą maždaug 25 procentais ir būtų patogus klientams.
Komisijos nariai taip pat siūlė šalia prekybos centro Raudonos gatvėje įrengti ne tris, kaip planuojama, o keturias eismo juostas. Baiminamasi, kad teritorijoje, kuri ribojasi su Naujojo turgaus aikštele, gali susidaryti automobilių spūstys. Bendras naujo planuojamo prekybos centro plotas - apie 37 tūskt. kv. m, iš kurių per 13 tūkst. kv. m būtų panaudota požeminei 460-500 vietų automobilių statymo aikštelei. Saugaus eismo komisija prekybos centro projektuotojams pasiūlė atsižvelgti į pastabas ir pakoreguoti projektą.
Rašyti komentarą