Teisingi Janio pastebėjimai. Lietuvos keliai kaip ir uosto prieigos ne tik apleisti, bet ir tampa šiukšlynais bei šikyklomis. Dešimtys tūkstančių aziatų atvyko į Lietuvą dirbti vairuotojais, gyvena mašinose, reikalus atlieka šalia aikštelių. Net tokios vietos kaip Kryžkalnio partizanų memorialo aikštelė tapo fūrų stovėjimo vieta. Visos vietos autostradoje naktimis užkištos fūromis su konteineriais ir kitokiais į uostą ar iš jo judančiais kroviniais. Aikštelių su tualetais tiek uosto prieigose, tiek prie pagri ndinių Lietuvos kelių beveik nėra, iškyrus degalines. Ir jose vietų skaičius robojamas. Į geležinkelius sukišti milijardai, bet jais krovinių į uostą juda mažiau nei automobilių keliais. Jei uostas ir valdžia toliau mažai ką darys, kad gerėtų krovinių pristatymas į uostą, gali kokių tik nori baibokų ar naujų administracinių pastatų prisistatyti, uosto įvaizdis dėl vairuotojų iš Azijos šikyklų jo prieigose, nudrengtų kelių, prastos privažiavimo į uostą infrastruktūros ir kitokių problemų, bus prastas.
Pritariu
Pritariu,
Teisingi Janio pastebėjimai. Lietuvos keliai kaip ir uosto prieigos ne tik apleisti, bet ir tampa šiukšlynais bei šikyklomis. Dešimtys tūkstančių aziatų atvyko į Lietuvą dirbti vairuotojais, gyvena mašinose, reikalus atlieka šalia aikštelių. Net tokios vietos kaip Kryžkalnio partizanų memorialo aikštelė tapo fūrų stovėjimo vieta. Visos vietos autostradoje naktimis užkištos fūromis su konteineriais ir kitokiais į uostą ar iš jo judančiais kroviniais. Aikštelių su tualetais tiek uosto prieigose, tiek prie pagri ndinių Lietuvos kelių beveik nėra, iškyrus degalines. Ir jose vietų skaičius robojamas. Į geležinkelius sukišti milijardai, bet jais krovinių į uostą juda mažiau nei automobilių keliais. Jei uostas ir valdžia toliau mažai ką darys, kad gerėtų krovinių pristatymas į uostą, gali kokių tik nori baibokų ar naujų administracinių pastatų prisistatyti, uosto įvaizdis dėl vairuotojų iš Azijos šikyklų jo prieigose, nudrengtų kelių, prastos privažiavimo į uostą infrastruktūros ir kitokių problemų, bus prastas.
Janis
Janis,
Tai tiesiog yra Uosto direkcijos piarinimasis ir geros organizacijos vaidyba. Realybė kur kas prastesnė. Apie 60 proc. krovinių į uostą gabenama sunkvežimiais. Šiam transportui skirtos uosto prieigos siaubingos. CKT įvažiavime į uostą dažni kamščiai, nes 3 vartai neatidaromi jau kelis metus. TT Line terminale dėl krovinių priėmimo iš viso akmens amžius. Kompiuteris krovinių transportui prie gatvės nuolat stringa, dažnos kamšatys prie vartų kol sargas susigaudo su popieriais. Atvržti į TT Line terminalą kroviniai dar vis aprašinėjami ranka, kao normaliuose terminaluose juos nufilmuoja kameros. Malkų įlankos muitinėje dėl konteinerių priėmimo nuolatiniai kamščiai. Priešais muitinę aikštelėje sunkvežimiams leidžiama stovėti 1 val. Ilgiau užsibuvus vežėjui tenka mokėti, tarsi jie kalti būtų, kad muitininkai greičiau nesusitvarko. Daugelyje vietų - prie Klasco, naftos produktų skirstymo terminalo, "Begos" sunkvežimių stovėjimo aikštelės ypatingai prastos, trūksta elementarių higienos mazgų. Dėl uosto perorientavimo nuo vežimo geležinkeliais į vežimą automobilių transportu ne tik Lietuvos keliai sparčiai blogėja, bet ir uosto prieigos. Uosto direkcija turėtų kasmet vis daugiau skirti pinigų transporto srautų infrastruktūrai gerinti, priešuosčio transporto aikštelėms tvarkyti. Susisiekimo ministerija privalėtų imtis skubių priemonių Lietuvos keliams tvarkyti taip pat ir su uosto prisidėjimu, nes kaip tik uosto krovinius vežantis sunkusis transportas ir nudrengė kelius.
TOP
Nauji
Rašyti komentarą
Teisingi Janio pastebėjimai. Lietuvos keliai kaip ir uosto prieigos ne tik apleisti, bet ir tampa šiukšlynais bei šikyklomis. Dešimtys tūkstančių aziatų atvyko į Lietuvą dirbti vairuotojais, gyvena mašinose, reikalus atlieka šalia aikštelių. Net tokios vietos kaip Kryžkalnio partizanų memorialo aikštelė tapo fūrų stovėjimo vieta. Visos vietos autostradoje naktimis užkištos fūromis su konteineriais ir kitokiais į uostą ar iš jo judančiais kroviniais. Aikštelių su tualetais tiek uosto prieigose, tiek prie pagri ndinių Lietuvos kelių beveik nėra, iškyrus degalines. Ir jose vietų skaičius robojamas. Į geležinkelius sukišti milijardai, bet jais krovinių į uostą juda mažiau nei automobilių keliais. Jei uostas ir valdžia toliau mažai ką darys, kad gerėtų krovinių pristatymas į uostą, gali kokių tik nori baibokų ar naujų administracinių pastatų prisistatyti, uosto įvaizdis dėl vairuotojų iš Azijos šikyklų jo prieigose, nudrengtų kelių, prastos privažiavimo į uostą infrastruktūros ir kitokių problemų, bus prastas.
Teisingi Janio pastebėjimai. Lietuvos keliai kaip ir uosto prieigos ne tik apleisti, bet ir tampa šiukšlynais bei šikyklomis. Dešimtys tūkstančių aziatų atvyko į Lietuvą dirbti vairuotojais, gyvena mašinose, reikalus atlieka šalia aikštelių. Net tokios vietos kaip Kryžkalnio partizanų memorialo aikštelė tapo fūrų stovėjimo vieta. Visos vietos autostradoje naktimis užkištos fūromis su konteineriais ir kitokiais į uostą ar iš jo judančiais kroviniais. Aikštelių su tualetais tiek uosto prieigose, tiek prie pagri ndinių Lietuvos kelių beveik nėra, iškyrus degalines. Ir jose vietų skaičius robojamas. Į geležinkelius sukišti milijardai, bet jais krovinių į uostą juda mažiau nei automobilių keliais. Jei uostas ir valdžia toliau mažai ką darys, kad gerėtų krovinių pristatymas į uostą, gali kokių tik nori baibokų ar naujų administracinių pastatų prisistatyti, uosto įvaizdis dėl vairuotojų iš Azijos šikyklų jo prieigose, nudrengtų kelių, prastos privažiavimo į uostą infrastruktūros ir kitokių problemų, bus prastas.
Tai tiesiog yra Uosto direkcijos piarinimasis ir geros organizacijos vaidyba. Realybė kur kas prastesnė. Apie 60 proc. krovinių į uostą gabenama sunkvežimiais. Šiam transportui skirtos uosto prieigos siaubingos. CKT įvažiavime į uostą dažni kamščiai, nes 3 vartai neatidaromi jau kelis metus. TT Line terminale dėl krovinių priėmimo iš viso akmens amžius. Kompiuteris krovinių transportui prie gatvės nuolat stringa, dažnos kamšatys prie vartų kol sargas susigaudo su popieriais. Atvržti į TT Line terminalą kroviniai dar vis aprašinėjami ranka, kao normaliuose terminaluose juos nufilmuoja kameros. Malkų įlankos muitinėje dėl konteinerių priėmimo nuolatiniai kamščiai. Priešais muitinę aikštelėje sunkvežimiams leidžiama stovėti 1 val. Ilgiau užsibuvus vežėjui tenka mokėti, tarsi jie kalti būtų, kad muitininkai greičiau nesusitvarko. Daugelyje vietų - prie Klasco, naftos produktų skirstymo terminalo, "Begos" sunkvežimių stovėjimo aikštelės ypatingai prastos, trūksta elementarių higienos mazgų. Dėl uosto perorientavimo nuo vežimo geležinkeliais į vežimą automobilių transportu ne tik Lietuvos keliai sparčiai blogėja, bet ir uosto prieigos. Uosto direkcija turėtų kasmet vis daugiau skirti pinigų transporto srautų infrastruktūrai gerinti, priešuosčio transporto aikštelėms tvarkyti. Susisiekimo ministerija privalėtų imtis skubių priemonių Lietuvos keliams tvarkyti taip pat ir su uosto prisidėjimu, nes kaip tik uosto krovinius vežantis sunkusis transportas ir nudrengė kelius.
Dėmesio! Jūs skaitote komentarų skiltį. Komentarus rašo naujienų portalo VE.lt skaitytojai. Nuomonės nėra redaguojamos ar patikrinamos. Skaitytojų diskusijos turinys neatspindi redakcijos nuomonės.