Žaliesiems paspirtukams Klaipėdoje iškilo grėsmė

(1)

Uostamiesčio politikai siekia įvesti aiškesnę tvarką Klaipėdoje dėl nuomojamų žaliųjų paspirtukų naudojimo. Neatmetama galimybė, kad ši transporto priemonė galėtų būti iš viso uždrausta.

Klaipėdos miesto tarybos Miesto ūkio ir aplinkosaugos komiteto nariai nusprendė pavesti Savivaldybės administracijai atlikti analizę ir per tris mėnesius pateikti pasiūlymus, kaip būtų galima Klaipėdoje suvaldyti chaotišką nuomojamų paspirtukų tvarką.

Iniciatyvos ėmėsi politikas Ugnius Radvila. Pirminis jo pasiūlymas buvo paruošti tvarkos aprašą bent jau kitiems metams. Jo žiniomis, iki šiol Klaipėdoje nėra jokios tvarkos, kaip naudotis šiomis transporto priemonėmis, todėl žalieji paspirtukai mėtomi bet kur - jie užgriozdina autobusų stoteles, pėsčiųjų perėjas, paspirtukai mėtosi prie daugiabučių įėjimų.

Politiko žiniomis, iki šiol Klaipėdoje nėra jokios tvarkos, kaip naudotis šiomis transporto priemonėmis, todėl žalieji paspirtukai mėtomi bet kur.

„Galėtume imti pavyzdį iš Vilniaus, kur yra aiškiai nurodytos vietos, kuriose galima palikti ir pasiimti paspirtukus. Galbūt ir Klaipėdoje reikėtų sudaryti tokį aiškų žemėlapį“, - kalbėjo U. Radvila.

Tuomet esą būtų ir lengviau suskaičiuoti, kokią rinkliavą turėtų mokėti šios paslaugos teikėjai, mat dabar, politiko žiniomis, ji labai maža palyginti su kitais miestais.

Šiai minčiai pritarė ir kiti minėto komiteto nariai. Saulius Liekis sakė matęs nuotraukose, kad šie paspirtukai jau mėtosi ir ant apleistų pastatų stogų.

Vidmantas Dambrauskas siūlė į šią problemą pasižiūrėti dar griežčiau ir paanalizuoti, ar šios transporto priemonės Klaipėdoje iš viso reikia.

„Mes neturime tinkamos infrastruktūros tam ir jie kelia pavojų. Turime pakankamai siaurą miestą ir puikiai išvystytą viešojo transporto sistemą. Aš dažnai matau tų paspirtukų primėtytų, bet kad jais kas naudotųsi - nelabai. Senamiestyje nelabai yra kur važiuoti - turistams iš Kruizinių laivų terminalo iki senamiesčio - vos 300 metrų, o ir pats senamiestis kilometras ant kilometro. Gal iš viso reikėtų atsisakyti tokios paslaugos“, - svarstė V. Dambrauskas.

U. Radvila pritarė, kad Europoje jau yra tokių miestų, kuriuose ši paslauga buvo uždrausta. Kokiu keliu pasuks Klaipėdos valdžia, paaiškės po atliktos išsamesnės analizės.

Rašyti komentarą

Plain text

  • HTML žymės neleidžiamos.
  • Linijos ir paragrafai atskiriami automatiškai
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
Sidebar placeholder