Anot jo, tai padėtų šiek tiek atlaisvinti transporto judėjimą. Be to, pasak Susisiekimo ministerijos kanclerio Ramūno Dilbos, kalbamasis su Lenkijos ministerija apie galimybę atverti Lazdijų-Augustavo kelią, kur dabar apribotas vilkikų iki 12 tonų svorio eismas.
„Dėliojame tam tikrą veiksmų planą, dėjom ir dedam visas pastangas, kad blokavimo kelio nebūtų, bet greičiausiai rytoj nepavyks to pasiekti ir tam tikras dalinis transporto priemonių, sunkvežimių patikrinimas vyks. Mus kolegos Lenkijos patikino, kad tai nesudarys didelių kliūčių ir eilių, bet turime ruoštis blogiausiam scenarijui“, – spaudos konferencijoje ketvirtadienį sakė V. Vitkauskas.
„Esame pasiruošę tam tikras veikimo schemas, tiek mūsų policijos, tiek pasieniečių pareigūnai yra susidėlioję algoritmus, kaip reikėtų reaguoti ir nukreipinėti srautus. Turim ir Lenkijos institucijų patikinimą, kad tam tikrą srautą sunkiojo transporto galėsime nukreipti į Lazdijų pasienio kontrolės postą, tai šiek tiek atlaisvins judėjimą“, – pridūrė jis.
Be to, pasak V. Vitkausko, penktadienio rytą jis pats su kitais pareigūnais numato vykti į pasienį ir ten spręsti iškilusias problemas.
Susisiekimo ministerijos kancleris R. Dilba teigė, kad per Kalvarijos-Budzisko punktą per parą vidutiniškai pravažiuoja apie 6,6 tūkst. krovininių automobilių.
„Tai didelis srautas, tai pagrindinė transporto arterija Lietuvos, Latvijos, Estijos valstybėms su Vakarais. Akivaizdu, kad bet koks suvaržymas tokio laisvo prekių judėjimo sukels ir logistinių problemų, patirs ir vežėjai tam tikros žalos“, – spaudos konferencijoje sakė R. Dilba.
Pasak jo, institucijos ruošiasi blogiausiam scenarijui ir sieks nukreipti eismo srautus.
„Kalbamės su Lenkijos infrastruktūros ministerija apie galimybę atverti Lazdijų-Augustavo kelią, kur šiuo metu Lenkijos pusėje numatyti tam tikri apribojimai iki 12 tonų krovininiams automobiliams važiuoti“, – teigė R. Dilba.
„Tikrieji vilkikai dabar negali ten vykti, tai kaip alternatyva, jei pasiteisintų blogiausias scenarijus ir būtų iš esmės vykdoma griežta vilkikų kontrolė Lenkijos pusėje“, – sakė jis.
R. Dilbos teigimu, Lietuva turi įrangą, kuri gali nutempti automobilius, sudarančius kliūtis Lietuvos keliuose.
Jis taip pat sakė, kad institucijos pasiruošusios padėti Lenkijos kolegoms, jei padidėtų patikrinimų skaičius.
Rašyti komentarą