idiotas ekonomistas atsirado, pacano galvoj nei smegenu, nei oro, o įsivaizduoja, kad kažką plezet gali snarglius pasikeitęs pavadinimą. Tik kažkaip savo stilių neišmano kaip pakeist. Kam butų vaikigalis.
To to problemų yra
To to problemų yra,
Pati nusipezi, nežinodama realybės bandai daryti išvadas, nulip nuo klozeto
to problemu yra
to problemu yra,
jūs skaičiuot, tikriausiai, nemokat - apie kokį sovietmečio mentalitetą eina kalba? Didžioji dalis dirbančiųjų mokyklose baigė aukštasias jau 90ųjų pradžioje ar vėliau :D
Svarbu nesąmonių papezėt.
APie kokias lėšas kalbat, eksperte? Juk jų nėra, tame ir esmė.
Ar įsivaizduojat, ką reikškia turėti klasėje spec poreikių vaiką, kad ir vidutinių? Įtariu, kad ne.
O dabar eina kalba apie 25proc VISŲ mokinių, kurie turi didelių ir LABAI didelių poreikių vaikai. Pasidomėkit, kas tai yra.
O tada padirbėkit su jais.
O tada nuomonę reiškit, eksperte
problema yra ta
problema yra ta,
kad per 4 metus vienos mokyklos pilnai pasirengė, o kitois tik pinigus įsisavino ir nieko nedarė. Pagyvenusios mokytojos nenori jokių reformų. Jos tik atidirbinėja savas pensijas. O tai ir daro tas mokyklas tikra ta žodžio prasme invalidėmis. Nes tuomet pradedama gasdinti, kad tie vaikeliai yra visi durni, o va 'normalūs' vaikai kenčia. Nors tie normalūs ir yra agresyvūs, iš asocialių šeimų keikūnai ir mušeikos. Bet tai nesvarbu. Jei jau yra klasėje, o jų visose klasėse yra, hiperaktyvių, negebančių koncentruoti dėmesio, tai pripaišoma jau spec. poreikiams. O spec. poreikių vaikai tuo pačiu sugeba lygiaverčiai mokytis ir pasiekti rezultatų geresnių kartais nei jų klasiokai. Čia toks sovietinio mentaliteto palikimas, skirstyti vaikus į pirmarūšius ir antrarūšius ir jaučiasi tokios va atgyvenusios moralės savivaldybėse, kaip Širvintos.
Ir kai nenorima dirbti, o tik norima įsissavinti dižiulius pinigus skirtus įtraukimui, tai ir gaunasi, kad keturis metus ciocės sėdėjo nieko nedarydamos, o dabar klykia per visą Lietuvą.
Kiek bedidintum algas, to sovietinio mentaliteto iš tų CIOCIŲ neišmuši. Todėl jei norima probveržio švietime, visos jos turi būti atleistos, išleidžiant į pensijas nuo 50 metų su stažu 20 pedagoginio darbo ir vietas užleisti jauniems. Kai klykiama , kad nėra kam dirbti, tai galiu aiškiai pasakyti, kad tos CIOCĖS uzurpavusios visus etatus vargsta ir vargina vaikus, o jaunimui siūlomas ketvirtis ar pusę etato. Tada ir rėkia, kad nėra kam dirbti. Manau reikia skubiai keisti mokytojų kartas, atsisveikinant su visais negebančiais prisiderinti prie 21a. reformų ir tempo ir leisti dirbti jaunimui, kurie bendrauja su vaikais ta pačia kalba. Proveržis įvyks ne iš karto. Bus duobė, bet po to kilsime ir stipriai. Problemas reikia spręsti, o ne rėkauti, kad pinigų trūksta. Mažiau tegul savivaldybės iš vaikų vagia ir užteks pinigų sočiai.
Pageidavimas
Pageidavimas,
Nebūtų problemų, jei įstatymus priimtų dirbantys ar konkrečiai dirbę toje srityje.Gaunasi, kad premjerė primena apie jėgą, galios parodymą. Tikrai to reikia?
TOP
Nauji
Rašyti komentarą
idiotas ekonomistas atsirado, pacano galvoj nei smegenu, nei oro, o įsivaizduoja, kad kažką plezet gali snarglius pasikeitęs pavadinimą. Tik kažkaip savo stilių neišmano kaip pakeist. Kam butų vaikigalis.
Pati nusipezi, nežinodama realybės bandai daryti išvadas, nulip nuo klozeto
jūs skaičiuot, tikriausiai, nemokat - apie kokį sovietmečio mentalitetą eina kalba? Didžioji dalis dirbančiųjų mokyklose baigė aukštasias jau 90ųjų pradžioje ar vėliau :D
Svarbu nesąmonių papezėt.
APie kokias lėšas kalbat, eksperte? Juk jų nėra, tame ir esmė.
Ar įsivaizduojat, ką reikškia turėti klasėje spec poreikių vaiką, kad ir vidutinių? Įtariu, kad ne.
O dabar eina kalba apie 25proc VISŲ mokinių, kurie turi didelių ir LABAI didelių poreikių vaikai. Pasidomėkit, kas tai yra.
O tada padirbėkit su jais.
O tada nuomonę reiškit, eksperte
kad per 4 metus vienos mokyklos pilnai pasirengė, o kitois tik pinigus įsisavino ir nieko nedarė. Pagyvenusios mokytojos nenori jokių reformų. Jos tik atidirbinėja savas pensijas. O tai ir daro tas mokyklas tikra ta žodžio prasme invalidėmis. Nes tuomet pradedama gasdinti, kad tie vaikeliai yra visi durni, o va 'normalūs' vaikai kenčia. Nors tie normalūs ir yra agresyvūs, iš asocialių šeimų keikūnai ir mušeikos. Bet tai nesvarbu. Jei jau yra klasėje, o jų visose klasėse yra, hiperaktyvių, negebančių koncentruoti dėmesio, tai pripaišoma jau spec. poreikiams. O spec. poreikių vaikai tuo pačiu sugeba lygiaverčiai mokytis ir pasiekti rezultatų geresnių kartais nei jų klasiokai. Čia toks sovietinio mentaliteto palikimas, skirstyti vaikus į pirmarūšius ir antrarūšius ir jaučiasi tokios va atgyvenusios moralės savivaldybėse, kaip Širvintos.
Ir kai nenorima dirbti, o tik norima įsissavinti dižiulius pinigus skirtus įtraukimui, tai ir gaunasi, kad keturis metus ciocės sėdėjo nieko nedarydamos, o dabar klykia per visą Lietuvą.
Kiek bedidintum algas, to sovietinio mentaliteto iš tų CIOCIŲ neišmuši. Todėl jei norima probveržio švietime, visos jos turi būti atleistos, išleidžiant į pensijas nuo 50 metų su stažu 20 pedagoginio darbo ir vietas užleisti jauniems. Kai klykiama , kad nėra kam dirbti, tai galiu aiškiai pasakyti, kad tos CIOCĖS uzurpavusios visus etatus vargsta ir vargina vaikus, o jaunimui siūlomas ketvirtis ar pusę etato. Tada ir rėkia, kad nėra kam dirbti. Manau reikia skubiai keisti mokytojų kartas, atsisveikinant su visais negebančiais prisiderinti prie 21a. reformų ir tempo ir leisti dirbti jaunimui, kurie bendrauja su vaikais ta pačia kalba. Proveržis įvyks ne iš karto. Bus duobė, bet po to kilsime ir stipriai. Problemas reikia spręsti, o ne rėkauti, kad pinigų trūksta. Mažiau tegul savivaldybės iš vaikų vagia ir užteks pinigų sočiai.
Nebūtų problemų, jei įstatymus priimtų dirbantys ar konkrečiai dirbę toje srityje.Gaunasi, kad premjerė primena apie jėgą, galios parodymą. Tikrai to reikia?
Dėmesio! Jūs skaitote komentarų skiltį. Komentarus rašo naujienų portalo VE.lt skaitytojai. Nuomonės nėra redaguojamos ar patikrinamos. Skaitytojų diskusijos turinys neatspindi redakcijos nuomonės.