Interjero dizainerei nepatiko neigiamas komentaras apie jos darbą: klientei teks aiškintis teisme

(3)

Reikšdami savo nuomonę apie gautas paslaugas Lietuvoje žmonės turėtų būti atsargūs: interjero dizainerė Monika Noreikienė kreipėsi į teismą dėl neigiamo savo klientės komentaro apie gautas paslaugas, nors komentare dizainerė net nebuvo įvardinta. Namą įsirenginėjanti Meda Džiugaitė yra kaltinama šmeižtu, jos prašoma atlyginto 5 tūkstančių eurų žalą.

„Tą feisbuko įrašą aš parašiau po to kai pradėjo lįsti kitų nepatenkintų žmonių komentarai. (...)

Vėliau pati Monika atėjo po mano tuo feisbuko pranešimu, pati save identifikavo, pasakė, kad čia apie ją. (...) Tada ji man tokią žinutę parašė, ten toks sakinys: „Siūlau apie mane blogai nekalbėti, nes yra žmonių, kurie bandė ir blogai baigėsi tikrai ne man“, – Skirmanto Malinausko tinklalaidėje pasakojo M. Džiugaitė.

Kino prodiuserė ir verslininkė M. Džiugaitė tikina, kad po nemalonios patirties su interjero dizainere nusprendė pasidalinti savo išgyvenimais ir nuomone vien tam, kad kiti pasimokytų iš jos klaidų.

Tuomet ji pasidalino feisbuko įrašu bei naujienų portalo Lryto.lt straipsniu, kuriuose yra kalbama apie merginos patirtį įsirenginėjant namus. Tiesa, nei feisbuko pranešime, nei straipsnyje moteris interjero dizainerės vardo ar pavardės neįvardino.

Archyvų nuotr.

M. Džiugaitės įrašas. Facebook

Būtent dėl šio įrašo M. Džiugaitė ir buvo paduota į teismą.

„Paprasčiausi mano buvusi klientė Meda Džiugaitė mane apšmeižė viešojoje erdvėje ir tą darė piktybiškai, reguliariai, viešai ir anonimiškai, šitaip darydama žalą mano uždirbtam vardui, mano reputacijai ir mano verslui“, – piktinosi M. Noreikienė.

 

Interjero dizainerė tikina, kad prieš kreipiantis į teismą M. Džiugaitės prašė paneigti paviešintą informaciją, tačiau mergina nesutiko.

„Dėl to mes čia ir esame, nes informacija buvo melaginga, piktybinė, šmeižianti ir daranti moralinę ir turtinę žalą. Kiek aš dėl jos praradau klientų negaliu net įvardinti, tiesiog žinau, kad taip yra. (...)

Aš ir nenorėjau iki teismo eiti, buvo jai draugiškas raštas parašytas, ji nesutiko paneigti, išimti, jei to dar trūko, ji dar į Lrytą parašė“, – sakė M. Noreikienė.

Advokatė Kristina Čeredničenkaitė tikina, kad neigiamus komentarus apie mums nepatikusias prekes ar paslaugas turi teisę rašyti kiekvienas klientas.

„Jeigu apie žmogų pasakai jam nepatinkančią nuomonę, iš esmės tu gauni kvietimą į teismą, tai kaip vertinti tokią situaciją?

Aš galvoju, kad tai yra labai blogos praktikos formavimas ir tai yra siekis nubausti žmogų už jam nepatinkančią nuomonę“, – tinklalaidėje sakė K. Čeredničenkaitė,

Iš tikrųjų, pati pagrindinė problema buvo tai, kad labai jautėsi ta nepagarba klientui.

Į teismą paduota M. Džiugaitė papasakojo apie klaidas, kurias darė jos buvusi interjero dizainerė.

Pasak merginos, M. Noreikienė ne tik darė klaidas, tačiau ir nesugebėjo rasti pakankamai laiko savo jai bei elgėsi nepagarbiai.

„Pavyzdžiui, būdavo kažkokios klaidos brėžiniuose, sakau pataisykit, atsiunčia, o tas dalykas nepataisytas arba iš kokių penkių pataisytas vienas. Iš tikrųjų, pati pagrindinė problema buvo tai, kad labai jautėsi ta nepagarba klientui. (...) Jau visi ženklai rodė, kad dirbti kartu nebepavyks. (...)

Buvo labai įdomi dalis, kai siuntė ji man lapą su santechnika ir ten buvo parašyta įprasta kaina ir kaina su dizainerio nuolaida. Mano tėtis paėmė tą kraną, įsivedė į „Google“ ir rado be dizainerio nuolaidos 300 eurų pigiau tą patį kraną. Čia jau man pasirodė, kaip apgavystė“, – tikino M. Džiugaitė.

Rašyti komentarą

Plain text

  • HTML žymės neleidžiamos.
  • Linijos ir paragrafai atskiriami automatiškai
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
Sidebar placeholder