Išsigandę sukčiavimo, pirkėjai puolė tikrinti „Maximos“ kvitus

Išsigandę sukčiavimo, pirkėjai puolė tikrinti „Maximos“ kvitus

(1)

Šiandien socialiniame tinkle kilo diskusija, kai buvo paviešinti keli kvitai po apsipirkimo „Maxima" prekybos tinkle su neatitikimais. Žmonės vienas po kito ėmė tikrintis savo elektroninius kvitus programėlėje, kai kilo įtarimas, kad kartais pirkėjams galėjo būti netinkamai apskaičiuotas PVM. Pasipylus komentarams, prekybos tinklas sureagavo, klaidas ištaisė ir apgailestauja dėl nepatogumų.

Klausimą apie „Maximos" pirkimo kvituose pateikiamą informaciją socialiniame tinkle iškėlė Seimo narys Remigijus Žemaitaitis. Jis pasidalijo pirkimo kvitais, kuriuose matyti neatitikimai. Čekiuose nurodoma prekių kaina be PVM, tuomet PVM dydis, bet galutinė suma kvituose yra daug didesnė nei sudėjus šiuos du skaičius.

Pavyzdžiui, viename kvite matyti, kad žmogus pirko prekių ir sumokėjo 279,54 Eur, tačiau kvite nurodyta, kad prekių kaina be PVM yra 167,60 Eur, PVM - 48,29 Eur, taip pat vienoje vietoje nurodoma suma su PVM - 215,89 Eur. Tačiau galutinė mokėtina suma kvite yra didesnė - 279,54 Eur.

"

R.Žemaitaitis, pasidalijęs keliais tokiais čekiais, kėlė klausimą, ar tai sukčiavimas, ar techninė klaida. „Keista ir tai, kad „Maxima" sausio 2 d. paaiškino, kad tai klaida, bet niekur negirdėjau, kad viešai apie tai praneštų ir siūlytų žmonėms kreiptis, kad pinigai atiduoti būtų!

Dalinkimės kuo plačiau, sukelkime bangą, kad mes juos stebime ir aferų daryti neleisime, o kartu kviečiu visus patikrinti savo čekučius ir „Ačiū" programėlę! Arba susitvarko savo programinę įrangą, kad nebūtų kvailinami žmonės", - rašė Seimo narys.

Daug žmonių pasinaudojo politiko patarimu ir vos per valandą laiko po jo įrašu pasirodė daugiau kaip 200 komentarų. Kai kuriuose iš jų žmonės dalijosi savo čekiais iš programėlės, kuriuose pateiktos sumos taip pat atrodo apskaičiuotos klaidingai. Tačiau ne visų pirkėjų. Kiti dalijosi teisingai apskaičiuota suma ir PVM tiek programėlėje, tiek popieriniuose čekiuose.

„Vakaro žinios" susisiekė su prekybos tinklo „Maxima" atstovais ir paprašė pakomentuoti, ar tai techninė klaida, o gal tikrai žmonėms buvo apskaičiuota didesnė mokėtina suma, nei turėtų būti?

Prekybos tinklo „Maxima" Komunikacijos ir korporatyvinių reikalų departamento direktorė Indrė Trakimaitė-Šeškuvienė nuramino, kad pirkėjai savo pinigų neprarado, bet klaidos elektroniniuose čekiuose tikros. „Norime nuraminti ir patikinti mūsų pirkėjus, kad už savo pirkinius jie sumokėjo teisingą sumą. Fiskaliniame kvite (kuris yra pagrindinis apsipirkimo ir apskaitos dokumentas!) - tiek popieriniame, tiek siunčiamame el. paštu, pateikiama informacija apie apsipirkimo sumą buvo teisinga.

Tačiau mobiliojoje programėlėje buvo atvaizduojama netiksli apsipirkimo suma „Be PVM". Tai buvo programavimo klaida, kurios jau nebėra. Atvaizdavimas programėlėje viso labo tėra informacinio pobūdžio, o pagrindinis klientui duodamas dokumentas yra fiskalinis kvitas.

Gavę klientų pastebėjimų dėl neatitikimų apsipirkimo sumos atvaizdavime mobiliojoje programėlėje, nedelsdami ją sutvarkėme. Dabar mobiliojoje programėlėje bei fiskaliniuose kvituose pateikiama informacija sutampa, siūlome pasitikrinti. Apgailestaujame, jei tai suklaidino mūsų pirkėjus ir sukėlė nepatogumų", - nurodė atstovė.

Tokia reakcija pasidžiaugė ir Seimo narys R.Žemaitaitis, paskelbęs jau atnaujintus čekius, kuriuose mokesčiai ir mokėtinos sumos jau buvo teisingos. „Stebuklais pradedu tikėti! Stulbinantis rezultatas, viešumas davė savo. Ačiū „Maximai" už jos rūpestį reaguojant į mūsų bendrai iškeltus klausimus. Keistai greitai reagavo - vos per 1 val. viskas pavirto auksu", - džiaugėsi Seimo narys.

Raktažodžiai

Rašyti komentarą

Plain text

  • HTML žymės neleidžiamos.
  • Linijos ir paragrafai atskiriami automatiškai
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
Sidebar placeholder