O kalneliai reikia nereikia, kaip didina ar mažina tarša? O žalių lentelių posukiui į dešinę nuėmimas didina ar mažina. O kelių siaurinimas ir pralaidumo mažinimas didina ar mažina tarša...
Gintaras
Gintaras,
Keista , jog bandymai atliekami valstybinės reikšmės magistraliniame kelyje. Mažesnis pasipriešinimas riedėjimui - tai slidi kelio danga, bet kokiu metų laiku ir ypač, kai ji drėgna.
Klasikinė išbandyta ir sudozuota asfalto sudėtis: smėlis, skalda, mineraliniai milteliai. Jei pridėsime, dar visokio "š", tai jau bus kokybiškai silpnesnis "asfaltas" ir jo keliuose tarnavimo laikas mūsų klimatinėse sąlygose yra trumpas. Tai jau išbandyta daug kartų.
Yra toks kelininkų posakis: visi eksperimentai baigiasi asfalto klojimu iš naujo.
bitumas. Jei pridėsime visokių "
.
.,
Ledas turi mažą pasipriešinimą riedėjimui. Matyt, todėl niekas žiemą kelių ir nebevalo,- dėl tvarumo ir neutralumo.
TOP
Nauji
Rašyti komentarą
O kalneliai reikia nereikia, kaip didina ar mažina tarša? O žalių lentelių posukiui į dešinę nuėmimas didina ar mažina. O kelių siaurinimas ir pralaidumo mažinimas didina ar mažina tarša...
Keista , jog bandymai atliekami valstybinės reikšmės magistraliniame kelyje. Mažesnis pasipriešinimas riedėjimui - tai slidi kelio danga, bet kokiu metų laiku ir ypač, kai ji drėgna.
Klasikinė išbandyta ir sudozuota asfalto sudėtis: smėlis, skalda, mineraliniai milteliai. Jei pridėsime, dar visokio "š", tai jau bus kokybiškai silpnesnis "asfaltas" ir jo keliuose tarnavimo laikas mūsų klimatinėse sąlygose yra trumpas. Tai jau išbandyta daug kartų.
Yra toks kelininkų posakis: visi eksperimentai baigiasi asfalto klojimu iš naujo.
bitumas. Jei pridėsime visokių "
Ledas turi mažą pasipriešinimą riedėjimui. Matyt, todėl niekas žiemą kelių ir nebevalo,- dėl tvarumo ir neutralumo.
Dėmesio! Jūs skaitote komentarų skiltį. Komentarus rašo naujienų portalo VE.lt skaitytojai. Nuomonės nėra redaguojamos ar patikrinamos. Skaitytojų diskusijos turinys neatspindi redakcijos nuomonės.