Rašyti komentarą

Plain text

  • HTML žymės neleidžiamos.
  • Linijos ir paragrafai atskiriami automatiškai
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.
GGG
GGG,

O kalneliai reikia nereikia, kaip didina ar mažina tarša? O žalių lentelių posukiui į dešinę nuėmimas didina ar mažina. O kelių siaurinimas ir pralaidumo mažinimas didina ar mažina tarša...

Gintaras
Gintaras,

Keista , jog bandymai atliekami valstybinės reikšmės magistraliniame kelyje. Mažesnis pasipriešinimas riedėjimui - tai slidi kelio danga, bet kokiu metų laiku ir ypač, kai ji drėgna.
Klasikinė išbandyta ir sudozuota asfalto sudėtis: smėlis, skalda, mineraliniai milteliai. Jei pridėsime, dar visokio "š", tai jau bus kokybiškai silpnesnis "asfaltas" ir jo keliuose tarnavimo laikas mūsų klimatinėse sąlygose yra trumpas. Tai jau išbandyta daug kartų.
Yra toks kelininkų posakis: visi eksperimentai baigiasi asfalto klojimu iš naujo.

bitumas. Jei pridėsime visokių "

.
.,

Ledas turi mažą pasipriešinimą riedėjimui. Matyt, todėl niekas žiemą kelių ir nebevalo,- dėl tvarumo ir neutralumo.

Dėmesio! Jūs skaitote komentarų skiltį. Komentarus rašo naujienų portalo VE.lt skaitytojai. Nuomonės nėra redaguojamos ar patikrinamos. Skaitytojų diskusijos turinys neatspindi redakcijos nuomonės.