Pandemija aludarių nesustabdė
Sėkmingiausių inovacijų rinkimuose – aludario sėkmė

Išanalizavusi pernai rinką pasiekusių naujų gaminių pardavimo duomenis bei vartotojų nuomonę, bendrovė „NielsenIQ“ išrinko ir apdovanojo nugalėtojus. Tarp jų rikiuojasi ir„Švyturio-Utenos alaus“ nealkoholinio alaus kokteilis su mangais „Radler“, lengvųjųalkoholinių gėrimų kategorijoje pelnęs pirmąją, o bendrame reitinge – trečiąją vietą. Pasak pastaraisiais metais prizines vietas skinančio aludario „Švyturio-Utenos alaus“, pirkėjus vilioja ne tik auganti nealkoholinio alaus pasiūla, bet ir vis turtėjanti skonių paletė.

Kasmečių apdovanojimų rezultatai liudija, jog pastaraisiais metais tautiečių lengvųjų alkoholinių gėrimų pasirinkimas išlieka gana pastovus – patraukliausi jiems yra nealkoholiniai alūs ir alaus kokteiliai. Per išskirtinius 2020-uosius daugiausia dėmesio taip pat sulaukė egzotiniu skoniu suviliojęs „Švyturio-Utenos alaus“ gaminamas nealkoholinis „Radler“ su mangais. Šis kokteilis nurungė du toje pačioje kategorijoje besivaržiusius kitų aludarių produktus.

Pasak bendrovės „Nielsen“ projektų vadovo Justino Bagdonavičiaus, aukštus „Švyturio-Utenos alus“ rezultatus lemia keletas priežasčių:

„Pirmiausia, šis aludaris turi išties lojalią vartotojų auditoriją, kurią įkvepia nuoseklus ir nuoširdus gamintojo įdirbis. Be to, lyderio pozicijas išlaikyti padeda „Švyturio-Utenos alaus“ meistrai, kurie telkia daug pastangų ieškodami ir siūlydami naujų skonių. Pirkėjai tapatina šį prekių ženklą su kokybe ir originaliu skoniu, todėl jis tendencingai, metai iš metų, atsiduria laimėtojų gretose“, – priežastis vardija „Nielsen“ atstovas.

Rolandas Viršilas, „Švyturio-Utenos alaus“ ir „Carlsberg“ Baltijos šalyse vadovas, vertindamas solidų laimėjimą, pastebi laisvėjantį visuomenės požiūrį į naujoves ir džiaugiasi komandos novatoriškumu.

„Šalies vartotojai tampa vis atviresni inovacijoms, smalsiai eksperimentuoja ir žengia koja kojon su rinkos naujienomis. Ne išimtis ir „Švyturio-Utenos alaus“ nealkoholiniai alaus kokteiliai, žadinantys vartotojų smalsumą aromatingumu ir dar nepažintais aukštos kokybės skoniais, o mūsų aludariams atveriantys plačius kūrybiškumo bei nuolatinio tobulėjimo klodus. Džiugu, kad net ir tokiais iššūkių kupinais metais pasirodęs egzotiniu mangų prieskoniu pagardintas mūsų naujasis produktas prasiskynė kelią į aukštumas. Esame nuoširdžiai dėkingi už įvertinimą“, – sako R. Viršilas.

Šiam vadovui 2020-ųjų „NielsenIQ“ apdovanojimuose sėkmė šypsojosi dvigubai, mat vertinant Latvijos sėkmingiausius produktus, „Carlsberg“ Baltijos šalims priklausantis „Mežpils“ naujas produktas „Beer Mežpils Specialais“ lengvųjų alkoholinių gėrimų kategorijoje taip pat iškovojo pirmąją vietą.

„Švyturio-Utenos alaus“ prekių ženklas „NielsenIQ“ apdovanojimus pelno ne pirmąsyk: 2019 m. sėkmingiausio naujo produkto titulas atiteko „Utenos Radler Lemon“ (antroji vieta bendrame reitinge), 2018 m. sėkmingiausio naujo produkto titulas atiteko „Utenos Radler with Raspberry & Citrus“ (pirmoji vieta ir bendrame reitinge), o prieš kelerius metus – ir „Švyturio J. W. Reincke“ alui.

„Nielsen“ nuo 2010 m. tiria ir vertina 20-ies svarbiausių maisto ir buities prekių kategorijų grupes, kuriomis prekiaujama Lietuvos prekybos centruose. Atranka vyksta dviem etapais. Pirmojo etapo metu reitinguojami labiausiai vartotojų pirkti nauji produktai. Antruoju – apklausiami pirkėjai: aiškinamasi, ar jie pastebėjo atrinktus produktus, ar juos pirko, ar patiko, ar produktą įsigijo iš naujo. Taip iš objektyvių apyvartos duomenų bei individualaus prekybos centrų klientų vertinimo sudarytas indeksas lemia metų prekę-laimėtoją.

Primenama, jog išanalizavusi pernai rinką pasiekusių naujų gaminių pardavimo duomenis bei vartotojų nuomonę, „NielsenIQ“ sėkmingiausia 2020 m. naujiena Lietuvoje išrinko „Unilever“ vanilinius ledus „Baltija“, antrą vietą užėmė „Paulig“ malta kava „Classic Cremoso“, o trečiąją – „Švyturio-Utenos alaus“ nealkoholinio alaus kokteilis „Radler“ su mangais.

Sidebar placeholder