Užimtumo tarnyba per klaidą atskleidė 29 tūkst. klientų duomenis
(1)Anot tarnybos, klaida padaryta praėjusią savaitę, liepos 25 dieną, kai Vilniaus klientų aptarnavimo specialistė elektroniniu laišku siųsdama laišką-kvietimą klientams į mokymus nepatikrino, ar panaikinti pertekliniai dokumentai.
„Todėl per klaidą buvo išsiųsti kitų Užimtumo tarnybos klientų duomenys. Visų laiškų gavėjų tapatybė yra žinoma“, – teigiama tarnybos pranešime.
Jos duomenimis, liepos 26-ąją visi laiškus gavę 280 asmenys informuoti apie asmens duomenų saugumo pažeidimą. Visų jų paprašyta ištrinti prisegtą informaciją.
Iš viso atskleisti 29 tūkst. Užimtumo tarnybos klientų duomenys: vardai, pavardės, asmens kodai, elektroninio pašto adresai, telefono numeriai, adresai, taip pat registracijos Užimtumo tarnyboje informacija.
„Šiuo metu visiems šiems klientams siunčiami informaciniai laiškai apie įvykusį duomenų konfidencialumo pažeidimą bei kokių veiksmų siūloma imtis, kad būtų sumažinta arba išvengta galimos žalos“, – nurodė Užimtumo tarnyba.
Taip pat ji aiškinasi, kodėl šiuo atveju nesuveikė visų darbuotojų elektroniniame pašte įdiegtos duomenų praradimo prevencijos priemonės, neleidžiančios išsiųsti konfidencialios informacijos.
„Atsiprašome visų, kuriuos galėjo paveikti šis incidentas. Išsyk imtasi priemonių, kad būtų išvengta panašių atvejų ateityje. Deja, šios žmogiškojo faktoriaus klaidos nesustabdė įdiegtos techninės priemonės. Svarbu, kad galėjome iš karto identifikuoti asmenis, gavusius konfidencialią informaciją ir su jais nedelsiant susisiekti“, – sakė Užimtumo tarnybos Duomenų apsaugos pareigūnas Evaldas Bračiulis.
Užimtumo tarnyba apie šį atvejį informavo Valstybės duomenų apsaugos inspekciją.
Rašyti komentarą