Priežiūros institucija perspėjo pirkėjus, kurie 2023 metais išleido maždaug 13,3 milijardo svarų sterlingų Juodojo penktadienio išpardavimams, kad „didžioji dauguma“ vadinamųjų pasiūlymų yra „klaidinantys“.
Vartotojų grupė išnagrinėjo 227 produktų pasiūlymus per praėjusių metų Juodąjį penktadienį dvi savaites nuo lapkričio 20 d. iki gruodžio 1 d. ir nustatė, kad 92 % jų, iš aštuonių didžiausių namų ir technologijų mažmeninės prekybos įmonių kainos, buvo tokios pačios arba pigesnės kitu metu.
Šešiems iš 10 sandorių aukštesnė kaina galiojo mažiau nei pusę to laiko, kai produktas buvo parduodamas likus metams iki akcijos, o tai rodo, kad buvo įprasta, jog produktui buvo taikoma nuolaida.
Ji taip pat nustatė 14 „sandorių“, kai per pastaruosius 12 mėnesių tas pats mažmenininkas nė karto nebuvo taikęs didesnės kainos.
„Which?“ išsiaiškino, kad „Boots“, teigdama, jog „Remington Shea Soft Hair Dryer“ kaina buvo sumažinta nuo 49,99 GBP iki 18,99 GBP Juodajam penktadieniui, arba 62 proc., tačiau negalėjo rasti jokių įrodymų, kad per pastaruosius 12 mėnesių jis kainavo 49,99 GBP.
„John Lewis“ teigė siūlanti išmanųjį laikrodį „Garmin Venu 2S“ už 294 svarus sterlingų ir kvietė sutaupyti 90 svarų sterlingų, nepaisant to, kad jis niekada nekainavo £384, palyginti su ankstesniais metais. Kaina taip pat negrįžo iki 384 svarų sterlingų per šešis mėnesius po Juodojo penktadienio.
Stebėtojas, daugelį metų vykdęs panašų Juodojo penktadienio tyrimą, teigė, kad tai buvo pirmas kartas, kai visi pasiūlymai buvo prieinami už tą pačią arba mažesnę kainą nei jų kaina per patį Juodąjį penktadienį kitu metų laiku.
Maždaug keturi iš 10 sandorių kitu metu buvo pigesni.
Rašyti komentarą