Atšilus orams - dviratininkų antplūdis: Smiltynė maloniai nustebino 

(4)

Klaipėdiečiai vasarišku oru primenantį sekmadienį leidžia aktyviai mindami dviračių pedalus. Dviračiais keltu persikėlę į Smiltynę daugelis džiūgavo, kad keturių kilometrų dviračių takas nuo Senosios iki Naujosios perkėlos pasikeitęs neatpažįstamai.

“Smagu, kad pagaliau iki šiltojo sezono pradžios atliko kapitalinį remontą. Važiuoti šiuo taku - vienas malonumas. Lygus lyg stiklas”, - džiūgavo klaipėdiečiai, laiką Smiltynėje aktyviai leidžiantys su šeimomis.

Antrino ir su riedučiais nauju taku besivažinėjantis vilnietis Tomas.

“Ankstesniais metais čia takas buvo aptrupijęs, buvo pavojinga riedėti riedučiais ir dėl iškilusių medžių šaknų, o dabar - pasaka: paukšteliai čiulba, gaivus pušų kvapas. Baltai pavydžiu klaipėdiečiams”, - situaciją komentavo vilnietis.

Daugelis “Vakarų ekspreso” kalbintų dviratininkų sakė laukiantys, kada bus nutiestas naujas dviračių takas iki pat Juodkrantės.

Darbai šioje atkarpoje jau juda į priekį.

Žadama, kad nauju 3,5 m pločio dviračiu taku į Juodkrantę jau galėsime vykti šią vasarą - jį atverti planuojama liepos mėnesį.

 „Vakarų eksprese jau rašėme, kad Lietuvos automobilių kelių direkcijos (LKAD) atstovais poilsiautojai dar porą mėnesių pakentėtų ir stengtųsi vengti važiuoti dviračiais į Juodkrantę.

 „Siekiant kuo operatyviau užbaigti numatytus statybos darbus, pagerinant esamą infrastruktūrą, pėsčiųjų ir dviračių eismas taku yra uždarytas ir nukreiptas apylanka keliu Nr. 167 Smiltynė-Nida.

Atkreiptinas dėmesys į tai, kad šiuo konkrečiu atveju nėra galimybės nukreipti pėsčiųjų ir dviračių eismą kitais esamais takais arba valstybinės ar vietinės reikšmės keliais“, – teigė LKAD Tarptautinių ryšių ir komunikacijos skyriaus vadovė LKAD Aušra Ramoškaitė. 

Ir dar pabrėžė: „Prašome visų, jeigu nėra didelio poreikio vykti dviračiu nuo Smiltynės į Juodkrantę, susilaikyti nuo tokių kelionių, o esant būtinybei ir vykstant krašto keliu Nr. 167 Smiltynė-Nida būti maksimaliai dėmesingiems“. 

Teigiama, kad šiuo metu jau yra atlikta apie 20 procentų minėto dviračių tako darbų, o jau vasarą jis turėtų būti atvertas visuomenei. 

„Iškirsti visi šalintini medžiai ir ištraukti kelmai, nustumtas augalinis sluoksnis, demontuoti esami mažosios architektūros elementai, nufrezuota dalis esamos asfalto dangos, dalyje ruožų: atlikti žemės kasimo darbai, suformuotas sankasos profilis ir įrengta apsauga nuo šaknų – geomembrana.

Pagal sutartį numatyta, kad rangovas dviratininkų eismą rekonstruojamu ruožu turi paleisti birželio mėnesį“, – paaiškino LKAD atstovė.

Pasidžiaugta, kad šalia dviračių tako bus įrengtos ir poilsio vietos keliaujantiems ir kelionės šiuo taku taps saugesnės.

Darbai vykdomi ruože nuo Smiltynės iki Juodkrantės pagal praėjusiais metais įsigaliojusias dvi sutartis dviejuose tako ruožuose – nuo 2,104 iki 2,956 km ir nuo 2,956 iki 15,567 km. Kita dalis tako nuo Juodkrantės iki Preilos šiuo metu yra projektuojama. 

Kaip teigia Lietuvos automobilių kelių direkcija, rangos darbų konkursą numatoma skelbti šių metų viduryje. 

Likusią dalį planuojama sutvarkyti 2024 m. 

Šiuo metu bendras tako Smiltynė-Nida ilgis yra apie 50 km. Didžioji jo dalis, beveik 36 km, nuo Smiltynės iki Preilos, nuo 2019 m. priklauso AB Lietuvos automobilių kelių direkcijai, likusi dalis – Neringos savivaldybei.

Rašyti komentarą

Plain text

  • HTML žymės neleidžiamos.
  • Linijos ir paragrafai atskiriami automatiškai
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
Sidebar placeholder