Rašyti komentarą

Plain text

  • HTML žymės neleidžiamos.
  • Linijos ir paragrafai atskiriami automatiškai
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.
Pastebėjimas
Pastebėjimas,

Klaipėdos keleivinio transporto vadovai ir strategai pasirinko ne tą kryptį. Manau čia reikalingi kordinalus pokyčiai. Vietoj to, kad investuotu ten kur galėtu pritraukti daugiau keleivių, išlaidauja įdiegdami naujoves kurios niekad gyvenime neatsipirks ir nepritrauks nei vieno papildomo keleivio. Apie bilieto įsigyjimą kortele iš vis patylėsiu, išsiųskt konsepcijos autorius bent iki kokio didesnio Lenkijos mieto, kad pasižiūrėtu kaip turi būti tai daroma. Nuo to tik geriau bus visiems.
Kodėl Klaipėdoje nėra terminuotų 30 ir 60 minučių bilietų? Net Vilniečiai tokius įsidiegė iki tol jie buvo dar žemiau :). Aš tikrai daug dažniau naudočiausi viešuoju miesto transportu, bet man dėl reikalingų persėdimų kaina pasidaro kosminė. Įvedus trumpo laiko terminuotus bilietus būtų galima stipriai optimizuoti Klaipėdos miesto maršrutus, padidinant greitųjų autobusų skaičių, sumažinti autobusus važiuojančius į galines stoteles ir sutankinti jų grafikus. Deja Klaipėdos keleivinio transporto vadovai investuoja į geležį, o ne į tinklą. Senai reikia permainų Klaipėdos keleiviniame transporte.

Egidijus
Egidijus,

Sveiki, o kodel su banko koretele atsiskaitymo kaina tokia pati kaip su grynaisiais pinigais, kodel nera kaina tokia pati kaip ir KKT papildymo korteles kaina.
TAI IR KAINAS PALYGINKIT VIEŠAI, IR PALYGINSIM, GRYNAIS PINIGAIS, BANKO KORTELE, IR KELEIVINIO TRANSPORTO PAPILDYMO PRAVAŽIAVIMO, KAINAS!!!??? 🤣🤣🤣

,

Popeirinis bilietas kuri parduoti klap peivalo yra dokumentas visa kita tik butaforija.. atjungus interneta ..

Dėmesio! Jūs skaitote komentarų skiltį. Komentarus rašo naujienų portalo VE.lt skaitytojai. Nuomonės nėra redaguojamos ar patikrinamos. Skaitytojų diskusijos turinys neatspindi redakcijos nuomonės.